۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۹

امیرحسین صادقی:

مسابقه با قطر حکم فینال را دارد/ مانند سرباز تیم ملی هستیم

مسابقه با قطر حکم فینال را دارد/ مانند سرباز تیم ملی هستیم

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال ایران دیدار با قطر را همانند مسابقه‌ای در جام جهانی دانست و گفت: ملی‌پوشان در حال آماده شدن برای برگزاری مسابقه با قطر که حکم یک دیدار فینال را دارد، هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حسین صادقی در خصوص شرایط حاکم بر اردوی تیم ملی در امارات ضمن بیان مطلب فوق گفت: پس از انجام سه تمرینی که در امارات داشتیم، شرایط خوبی در اردو حاکم است و تمرینات خوب و منظمی را زیر نظر کادر فنی برگزار کردیم.

وی افزود: با توجه به گرمی هوا، نظم خوبی در برگزاری تمرینات و انجام تاکتیک مد نظر کادر فنی داشته‌ایم و با توجه به انگیزه و روحیه‌ای که از بازیکنان مشاهده می‌شود، معتقدم ملی‌پوشان در حال آماده شدن برای برگزاری مسابقه با قطر که حکم یک دیدار فینال را دارد، هستند.

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار با قطر هم تاکید کرد: این مسابقه مانند دیداری از رقابتهای جام جهانی است و فکر می‌کنم حساسیت این بازی مانند دیدار با استرالیا است. باید تمام تلاش و همت‌مان را در این مسابقه به کار ببندیم تا موفق باشیم. از بین این سه دیداری که پیش روی تیم ملی ایران است، بازی با قطر از همه مهمتر است و باید نتیجه لازم را از اولین دیدار کسب کنیم.

صادقی در خصوص احتمالش حضورش در ترکیب تیم ملی اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم و این نظر کادر فنی است که من در ترکیب باشم یا خیر و باید به نظر آنها احترام بگذاریم. همه ما مانند سرباز تیم ملی هستیم و باید از دل و جان تلاش کنیم و با نظم و انضباط و همدلی به مصاف قطر برویم.

وی که با سایت فدراسیون فوتبال گفتگو می‌کرد، در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه در مسیر پیش روی تیم ملی، رسانه‌ها به خوبی به کار خود آگاه هستند و آن کمک و حمایت از تیمی است که باید به جام جهانی برود. فکر کنم این اتفاق دل بیش از هفتاد میلیون ایرانی را شاد خواهد کرد.

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: توقعم از آنها حمایت از ملی پوشان است تا مانند سال 2006 که همه همدل شدند و توانستیم به جام جهانی صعود کنیم و در حال حاضر هم فرصت داریم و باید یک دیدار که حکم فینال دارد را با موفقیت پشت سر بگذاریم.


 

کد خبر 2065675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha