۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۱۷

آیت‌آلله دری نجف آبادی:

رئیس جمهور آینده باید هزاران مدیر خوب و کارآمد نظام را به کار گیرد

رئیس جمهور آینده باید هزاران مدیر خوب و کارآمد نظام را به کار گیرد

اراک - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: رئیس جمهور آینده باید هزاران مدیر خوب، کارآمد و خدمت کننده به این نظام و ملت را به کار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر٬ آيت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی ظهر چهارشنبه در همایش «اندیشه روح‌الله» با حضور مسئولان کشوری٬ استانی٬ اساتید دانشگاه و دانشجویان در اراک افزود: رییس جمهوری که در 24 خرداد با آراء اقشار مختلف مردم انتخاب می شود باید از تمام ظرفیت های کشور استفاده و بالقوه ها را به بالفعل تبدیل کند.

وی به تقارن سالگرد ۱۵ خرداد و انتخابات اشاره کرد و گفت: ملت فهیم ایران همچون گذشته و چه بسا بصیرتر از پیش در پای صندوق‌های رای حضور می‌یابند و حماسه‌ای جاوید بر برگ زرین انقلاب بر جای خواهند گذاشت.

آیت‌الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه قیام ۱۵ خرداد هسته آغازین نهضت انقلاب اسلامی بود اظهارداشت: قیام ۱۵ خرداد و تحصن مردم شهرهای مختلف به همراه مهاجرت برخی علما٬ طوفان عظیمی در حمایت از امام راحل (قدس) بود.

وی با بیان اینکه همزمان با ۱۵ خرداد اطلاعیه مرجعیت امام اعلام شد٬ افزود: قیام 15 خرداد برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد بود و حوادث این روز باید بیش از پیش به جامعه به ویژه نسل جوان ارائه شود.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه امام شخصیت جامع و کاملی است که آرمان‌های والای قرآنی٬ اسلامی و ولایی را سرلوحه کار خویش قرار داد٬ اضافه کرد: امروز وظیفه ملت ایران پاسداری از این آرمان‌های والاست.

همه چشم ها در دنیا به انتخابات پیش روی ایران اسلامی دوخته شده است

آیت‌الله دری همچنین با اشاره به بسترهای فراوان در سیره عملی امام راحل (ره)٬ خاطر نشان کرد: اقشار جامعه باید با معرفتی که نسبت به امام راحل (قدس) دارند از چالش‌ها دوری کنند و جامعه را بر اساس اندیشه های ایشان هدایت کنند.

وی در ادامه به وجود ظرفیت‌های فراوان در کشور و استان اشاره کرد و افزود: با تلاش و کوشش باید این ظرفیت‌های بالقوه را به ظرفیت‌های بالفعل تبدیل کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی نیز در این مراسم با تاکید بر مشارکت مردم در انتخابات 24 خرداد٬ گفت: جمهوری اسلامی ایران در آستانه برگزاری یک انتخابات بسیار عظیم و حماسه ای همه گیر است.

ابوالقاسم نصراللهی با بیان اینکه همه چشم ها در دنیا به انتخابات پیش روی ایران اسلامی دوخته شده است٬ افزود: دو عنصر اصلی انقلاب٬ عاشورا و انتظار بود و همه باید تلاش کنند تا حال و هوای عاشورایی این کشور برای همیشه حفظ شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی اظهار کرد: امام خمینی (ره) با فریاد خود جهانیان را متحیر ساخت و با شجاعت تمام مقابل چپاولگران بین المللی ایستاد.

نصراللهی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی جلوه های ارزش های انسانی را در دنیا متجلی کرده و همه وظیفه دارند گوش به فرمان ایشان باشند تا به بیراهه کشیده نشوند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران بر فقاهت و اجتهاد پایدار است و اندیشه‌های امام راحل نیز باید با نظارت علما ترویج یابد.

امام راحل در زمان حیاتشان با تمام قوا و آگاهانه ملت را رهبری می‌کردند

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی با بیان این‌که امام راحل در زمان حیاتشان با تمام قوا و آگاهانه ملت را رهبری می‌کردند٬ افزود: امروز نیز چهره‌ای منور همچو رهبر جلوه‌های انسانی و ارزشی را در دنیا متجلی ساخته اند.

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی استان مرکزی نیز گفت: قرن گذشته٬ قرن پر فراز و نشیب برای کشور بود و اندیشه‌های التقاطی مختلف بین افکار اقشار جامعه رشد کرده بود.

رضا پورایمانی با بیان این‌که امام در دوران خفقان و اختناق٬ جریانی انقلابی را به اندیشه‌ها وارد کردند٬ افزود: در دوران شاهنشاهی ذلت و سختی بسیار به ملت تاریخ ساز ما تحمیل شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی با اشاره به اینکه تمام اهرم‌های پیشرفت ایران به دست دشمن بود٬ اضافه کرد: همواره استعمار با آرزوی سلطه دوباره به منابع انسانی و زیرزمینی٬ تلاش بی وقفه دارد ‌اما ملت ایران آگاهانه در برابر توطئه‌های آنان ایستادگی کرده است.

کد خبر 2066030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha