۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۴۰

در قالب دیداری دوستانه؛

تیم ملی والیبال امروز به مصاف بلغارستان می‌رود

تیم ملی والیبال امروز به مصاف بلغارستان می‌رود

تیم ملی والیبال که به منظور برگزاری اردوی تدارکاتی به بلغارستان سفر کرده است امروز در نخستین دیدار تدارکاتی برنامه ریزی شده به مصاف تیم ملی این کشور می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه نخستین حضور والیبال ایران در مسابقات لیگ جهانی، تیم ملی کشورمان سه شنبه گذشته راهی بلغارستان شد تا آخرین جلسات تمرینی خود پیش از شرکت در این رقابت‎ها را در صوفیه پیگیری کند.

ملی پوشان والیبال ایران روز گذشته نخستین جلسه تمرینی خود در صوفیه را برگزار کردند. ضمن اینکه برگزار کننده دیدار ی تمرینی برابر تیم ملی بلغارستان بودند که با نتیجه 3 بر صفر به سود شاگردان خولیو ولاسکو به پایان رسید. در هر سه گیم این دیدار نتیجه 25 بر 20 رقم خورد ضمن اینکه سرمربی تیم ملی کشورمان برای برگزاری این بازی بیشتر از بازیکنان ذخیره استفاده کرد.

طبق برنامه از پیش تعیین شده تیم ملی والیبال طی مدت زمان حضور در صوفیه، برگزار کننده سه دیدار تدارکاتی برابر تیم ملی بلغارستان خواهد بود که برای حضور در لیگ جهانی آماده می‌شود. نخستین دیدار برنامه ریزی شده امروز پنجشنبه برگزار می‌شود. دیگر دیدارهای تدارکاتی پیش بینی شده طی روزهای جمعه و شنبه برگزار خواهد شد.

تیم ملی والیبال تا 15 خردادماه اردوی تدارکاتی خود در بلغارستان را دنبال می‌کند سپس راهی روسیه می‌شود تا نخستین دیدار ش در لیگ جهانی را برابر تیم ملی این کشور برگزار کند. دیدار تیم‌های ایران و روسیه طی روزهای 17 و 18 خردادماه در شهر کالینگراد برگزار می‌شود.

 

کد خبر 2066335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha