۱۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۰۶

خولیو ولاسکو:

خوشحالم بلغارستان را شکست دادیم/ می‌توانیم بهتر از این باشیم

خوشحالم بلغارستان را شکست دادیم/ می‌توانیم بهتر از این باشیم

سرمربی آرژانتینی تیم ملی والیبال ایران آنقدر از پیروزی شاگردانش مقابل بلغارستان و به خصوص کیفیت ارائه شده از سوی آنان خوشحال شده بود که در پایان بازی تک تک بازیکنان را به آغوش کشید و با این کار به نوعی رضایت خود را از عملکردشان نشان داد .

به گزارش خبرنگار مهر، خولیو ولاسکو در نشست خبری بعد از دیدار پنجشنبه شب دو تیم که در صوفیه برگزار شد، گفت: خوشحالم که برای نخستین بار تیم بلغارستان را بردیم. من فکر می‌کنم هنوز بهتر از این‌ها می‌توانیم بازی کنیم.

وی بارزترین نکته در تیمش را اعتماد به نفس بازیکنان دانست و اضافه کرد: همین که بازیکنانم این احساس را پیدا کردند که می‌توانند در این سطح در مقابل یکی از قدرت‌های امروز والیبال دنیا بازی کنند، بسیار خوشحالم.

سرمربی تیم ملی والیبال افزود : ما در سرویس عالی عمل کردیم و بر عکس بلغارها در دریافت دچار مشکل بودند. در این بین دفاع ما هم کار خود را خوب انجام داد. با این اوصاف معتقدم تیم من هنوز در پوشش جا خالی‌ها و توپ‌های برگشتی باید بهتر شود.

ولاسکو تغییرات زیاد در تیم را ناشی از نرسیدن به ترکیب اصلی ندانست و گفت: ما به این تغییرات نیاز داریم. اگر به عنوان مثال دو تعویض را همیشه در دستور کار خود قرار می‌دهم نشانه ضعف معروف و امیر غفور و یا جایگزینی کشاورزی به جای زرینی دلیلی بر بد بودن زرینی نیست. ما برای موفقیت نیاز به 12 بازیکن آماده داریم.

وی در مورد فواید بازی با بلغارستان قبل از رویارویی با روسیه هم گفت: ما در این مرحله نیاز به بازی با تیمی داشتیم که بازیکنانش سرویس‌های پرشی خوبی بزنند و با توجه به اینکه در لیگ ایران هم کمتر بازیکنانی یافت می‌شوند که چنین سرویس‌هایی بزنند. بازی با بلغارستان کمک می‌کند تا تیم ما بهتر آماده بازی با روسیه شود. تیمی که بازیکنانش سرویس‌های پرشی خوبی می‌زنند و ما نیاز به بازی با چنین تیمی یعنی بلغارستان داشتیم.

کد خبر 2066831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha