۱۱ خرداد ۱۳۹۲، ۸:۲۴

ولاسکو پس از شکست برابر بلغارستان:

بلغارها فکر می‎کردند روسیه یا برزیل را شکست دادند/ تیمم تسلیم ناپذیر است

بلغارها فکر می‎کردند روسیه یا برزیل را شکست دادند/ تیمم تسلیم ناپذیر است

سرمربی تیم ملی والیبال پس از شکست برابر بلغارستان در دومین دیدار تدارکاتی رسمی برابر این تیم گفت: شما شاهد بودید بلغارها در پایان بازی آنچنان دور هم جمع شده و به ابراز خوشحالی پرداختند که انگار تیم روسیه یا برزیل را بردند و این نشان از شایستگی‌های تیم ما داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، خولیو ولاسکو با اشاره به دیدار تدارکاتی نخست تیم‌های ملی والیبال ایران و بلغارستان که پنجشنبه گذشته برگزار شد، اظهارداشت: در دیدار اول با سرویس‌های خوب برای بازیکنان حریف مشکل ساز شدیم اما آنها در دیدار جمعه شب تلافی کردند و ما را به دردسر انداختند.

وی ادامه داد: البته خوشحالم که با وجود تجربه کردن این شرایط بد و دریافت‌های ضعیف توانستیم خوب به بازی ادامه دهیم و در نهایت روی دو امتیاز مستقیم از سرویس بازنده شدیم .

 سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این پرسش که "آیا این بازی باعث رضایت خاطر شما شد"؟، گفت: دلیل رضایتم باوجود نداشتن اعتماد به نفس و اشتباهاتی که در دریافت و توپ‌های برگشتی داشتیم، روحیه جنگندگی و تسلیم ناپذیری تا آخرین لحظه بود و در نهایت روی دو توپ آخر باختیم . به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، خولیو ولاسکو با اشاره به دیدار تدارکاتی نخست تیم های ملی والیبال ایران و بلغارستان که پنجشنبه گذشته برگزار شد، اظهارداشت: در دیدار اول با سرویس‌های خوب برای بازیکنان حریف مشکل ساز شدیم اما آنها در دیدار جمعه شب تلافی کردند و ما را به دردسر انداختند.

وی ادامه داد:البته خوشحالم که با وجود تجربه کردن این شرایط بد و دریافت‌های ضعیف توانستیم خوب به بازی ادامه دهیم و در نهایت روی دو امتیاز مستقیم از سرویس بازنده شدیم .

 سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این پرسش که "آیا این بازی باعث رضایت خاطر شما شد"؟، گفت: دلیل رضایتم باوجود نداشتن اعتماد به نفس و اشتباهاتی که در دریافت و توپ‌های برگشتی داشتیم، روحیه جنگندگی و تسلیم ناپذیری تا آخرین لحظه بود و در نهایت روی دو توپ آخر باختیم . شما شاهد بودید بلغارها در پایان بازی آنچنان دور هم جمع شده و به ابراز خوشحالی پرداختند که انگار تیم روسیه یا برزیل را بردند و این نشان از شایستگی‌های تیم ما داشت وباعث افتخار است که تیم چهارم المپیک را به خوشحالی واداشتیم .

ولاسکو در مورد اینکه "تا چه اندازه شروع بد تیم ما در ست اول منجر به شکست در پایان بازی شد"؟، خاطرنشان کرد: اگر ما 3 بر صفر می‌باختیم حق با شما بود که عامل این باخت شروع بد بود اما دیدید که در زیر فشار حریف بچه‌ها ایستادگی خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

وی در پاسخ به این پرسش پایانی مبنی بر اینکه "با توجه به یک هفته اقامت در صوفیه آیا بهتر نبود به جای هر روز بازی، دو روز یکبار دو تیم به دیدار هم می‌رفتند"؟، گفت : بازی اول که اختصاص به رویارویی ذخیره‌های دو تیم داشت. دو بازی دوم و سوم هم تمرینی برای بازی با روسیه بود. البته با توجه به خستگی بازیکنان اصلی در بازی چهارم با ترکیبی دگرگون شده به میدان می‌رویم.
وباعث افتخار است که تیم چهارم المپیک را به خوشحالی واداشتیم .

ولاسکو در مورد اینکه "تا چه اندازه شروع بد تیم ما در ست اول منجر به شکست در پایان بازی شد"؟، خاطرنشان کرد: اگر ما 3 بر صفر می‌باختیم حق با شما بود که عامل این باخت شروع بد بود اما دیدید که در زیر فشار حریف بچه‌ها ایستادگی خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

وی در پاسخ به این پرسش پایانی مبنی بر اینکه "با توجه به یک هفته اقامت در صوفیه آیا بهتر نبود به جای هر روز بازی، دو روز یکبار دو تیم به دیدار هم می‌رفتند"؟، گفت: بازی اول که اختصاص به رویارویی ذخیره‌های دو تیم داشت. دو بازی دوم و سوم هم تمرینی برای بازی با روسیه بود. البته با توجه به خستگی بازیکنان اصلی در بازی چهارم با ترکیبی دگرگون شده به میدان می‌رویم.

به گزارش مهر، تیم ملی والیبال که به منظور برگزاری دیدارهای تدارکاتی به صوفیه سفر کرده است جمعه شب در دیدار برابر تیم ملی بلغارستان 3 بر 2 متحمل شکست شد. دیدار پنجشنبه شب دو تیم با پیروزی 3 بر یک تیم کشورمان همراه بو.

کد خبر 2067115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha