۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۰۱

نشست علمی «امام‌خمینی و الگوی سبک زندگی اسلامی» برگزار می شود

نشست علمی «امام‌خمینی و الگوی سبک زندگی اسلامی»  برگزار می شود

اراک - خبرگزاری مهر: دبیر شورای اطلاع رساني منطقه پنج و مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک از برگزاری نشست علمی «امام‌خمینی و الگوی سبک زندگی اسلامی» در 13 خرداد ماه خبر داد.

 حمید بورقانی فراهانی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: نشست علمی «امام‌خمینی و الگوی سبک زندگی اسلامی» به همت معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اراک و با حضور اساتید و صاحب‌نظران در سالن اجتماعات منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: به مناسبت فرارسیدن بیست و چهارمین سالگرد ارتحال ملكوتی حضرت امام خمینی (ره) و پنجاهمین گرامیداشت قیام خونین و تاریخی 15 خرداد این نشست علمی  برگزار می‌شود.

بورقانی با تاکید بر اینکه شناخت ابعاد فردی و خانوادگی آنامام راحل با هدف الگو سازی و معرفی شایسته سبک زندگی معظم له به عنوان بهترین نمونه سبک زندگی اسلامی از اهداف این نشست است تصریح کرد: «امام‌خمینی و الگوی سبک زندگی اسلامی» پیرو تأکیدات حکیمانه مقام معظم رهبری در ارتباط با ضرورت شناخت و عینینت بخشیدن به سبک زندگی اسلامی و تبیین سبک و شیوه زندگی حضرت اما‌م‌خمینی به عنوان الگویی کامل در سبک زندگی اسلامی برگزار می‌شود.



 

کد خبر 2066455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha