۱۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۳۳

ملی پوشان ایران عنوان کرد:

قطر چند ملیتی را شکست می دهیم/ اگر خودمان باشیم راحت پیروز می‌شویم

قطر چند ملیتی را شکست می دهیم/ اگر خودمان باشیم راحت پیروز می‌شویم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه تیم قطر چند ملیتی است، گفت: بازیکنان ایران اگر در دیدار با قطر خودشان باشند به راحتی این تیم را شکست می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن مسلمان درباره وضعیت تمرینات و اردوی تیم ملی فوتبال در دوبی اظهار داشت: تمرینات بسیار خوب و با هدفی را پشت سرگذاشتیم. فقط مسعود شجاعی مانده است که به تمرینات اضافه شود. با حضور شجاعی تیم ملی کامل می‌شود تا با این تمرینات بتوانیم یک برد خوب را برای مردم عزیز ایران به ارمغان بیاوریم.

وی در ادامه گفت: بازی سختی با قطر داریم و باید حتما پیروز میدان باشیم. شور و شوقی که در بازیکنان می‌بینم، امیدوارم می‌کند که دیداری خوب را مقابل تیم چند ملیتی قطر داشته باشیم. خوشبختانه وضعیت بازیکنان خوب است. آنها شاداب و سرحال هستند و برای برای دیدار سخت مقابل قطر آماده می‌شوند.

مهاجم ملی‌پوش ایران درباره بازیکنان خارجی قطر و تاثیرش روی بازی تیم ملی گفت: قطری‌ها از هر کجا که می‌خواهند بازیکن بیاورند. این اصلا مهم نیست. مهم این است که ما خوب باشیم و اگر بازیکنان ایران در این دیدار خودشان باشند به راحتی از سد قطر می‌گذریم.

تیم ملی فوتبال ایران روز 14 خردادماه در چارچوب مسابقات نهایی انتخابی جام جهانی 2014 برزیل در دوحه به مصاف تیم ملی قطر می‌رود. ملی پوشان ایران در حال حاضر اردوی آماده سازی خود را در دوبی برپا کرده‌اند.

کد خبر 2066763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha