۱۱ خرداد ۱۳۹۲، ۷:۲۴

سرمربی تیم ملی بیس‌بال در گفتگو با مهر:

همیشه برای بیس‌بال پول نیست/ در17 سال 3 بار به مسابقات آسیایی رفتیم

همیشه برای بیس‌بال پول نیست/ در17 سال 3 بار به مسابقات آسیایی رفتیم

سرمربی تیم ملی بیس‌بال ایران با بیان این که مشکلات مالی مانع از برگزاری مسابقات متعدد این رشته شده است، گفت: نمی‌دانم چرا همیشه می‌گویند برای بیس‌بال پول نیست

مهرداد حاجیان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص برنامه‌های آتی تیم ملی اظهار داشت: تنها مسابقه‌ای که پیش روی ما قرار دارد دیدار دوستانه مقابل گرجستان است که بعد از برگزاری مسابقات باشگاهی نفرات مورد نظر را انتخاب می‌کنیم و تمرینات را از سر خواهیم گرفت.

وی افزود: فعلا قرار است رقابتهای لیگ منطقه شمال برگزار شود و مسابقات منطقه جنوب به دلیل مشکلات مالی و گرمای هوا در شرایط کنونی انجام نمی‌گیرد. بنابراین قصد داریم پس از مسابقات منطقه شمال کشور از سه تیم برتر فصل گذشته منطقه جنوب دعوت کنیم تا با یکدیگر در یک دوره رقابتها شرکت کنند و از بین آنها بتوانیم نفرات مورد نظر خودمان را انتخاب کنیم.

متاسفانه مشکلات مالی زیادی برای رشته بیس‌بال وجود دارد و حتی تجهیزات این رشته را هم بازیکنان خودشان خریداری می‌کنند که در این بین برخی بازیکنان توان خریداری آن را هم ندارند. رشته ما مثل گلف و اسکی به قشر خاصی تعلق ندارد ولی نمی‌دانم چرا هر زمان به بیس بال می رسند می گویند پول نداریم.

حاجیان ادامه داد: فوتبال با این همه هزینه‌ای که دارد در رنکینگ جهانی رده 57 را به خود اختصاص داده ولی ما بدون هیچ پولی در رده 45 جهان قرار داریم. من 17 سال است که در این فدراسیون و انجمن فعالیت دارم  که در این مدت تنها سه بار در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کردیم که این هم به خاطر مشکلات مالی بوده است. با این حال چه انتظاری از بیس‌بال می توان داشت؟

 

کد خبر 2066878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha