۱۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۰۴

انتقاد سرمربی تیم ملی فوتبال از تقویم فیفا؛

کی‌روش: آسیا سزاوار توجه بیشتری است/ به بازی با قطر کاملا خوش‌بین هستم

کی‌روش: آسیا سزاوار توجه بیشتری است/ به بازی با قطر کاملا خوش‌بین هستم

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال با انتقاد شدید از تقویم فدراسیون جهانی فوتبال گفت: آسیا سزاوار توجه بیشتری از سوی فیفاست.

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی‌روش در گفتگو با "گلف نیوز" با انتقاد از زمان برگزاری دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و قطر گفت: آسیا 60 درصد فیفا و بخش مهم اسپانسرهای فدراسیون جهانی فوتبال را به خود اختصاص داده است ولی رفتار خوبی را با این منطقه شاهد نیستیم. به نظرم فوتبال آسیا سزاوار توجه بیشتری است.

وی افزود: درک این موضوع برای من سخت است که بازیکنان خود را یکشنبه دعوت کنید تا روز چهارشنبه برایتان بازی کنند. این اتفاقات را هرگز در آلمان یا انگلستان نمی‌بینید. بهرحال این واقعیت دارد و ما با محدودیت‌های این‌چنینی در راه رسیدن به جام جهانی 2014 برزیل مواجه هستیم.

کی‌روش با اشاره به تیم ملی قطر عنوان کرد: تمامی بازیکنان تیم ملی قطر در لیگ این کشور بازی می‌کنند بنابر این آنها زمان خوبی برای آماده سازی خود دارند.برای همه کشورها حضور در جام جهانی یک آرزو است و البته در ایران انتظارات از شما بسیار زیاد است. این کشور سه دوره در جام های جهانی 1978، 1998 و 2006 حضور داشته است.

سرمربی سابق رئال مادرید در خصوص دیدار با قطر عنوان کرد: واضح است که بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود ولی من کاملا به این مسابقه خوش‌بین هستم و با اطمینان می‌گویم که نتیجه خوبی را در قطر خواهیم گرفت. در حال حاضر شانس صعود یا حذف شدن برای همه تیم‌ها یکسان است و هدف اصلی من صعود به جام جهانی خواهد بود.

 

 

کد خبر 2066925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha