۱۱ خرداد ۱۳۹۲، ۹:۲۲

فردا در سالن شهید کبکانیان؛

تاتامی انتخابی برای اردونشینان کاراته پهن می‌شود

تاتامی انتخابی برای اردونشینان کاراته پهن می‌شود

رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته با حضور 22 کاراته‌کای حاضر در اردوی آماده سازی عصر یکشنبه در سالن شهید کبکانیان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی کاراته که برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده می‌شود تلاش دارد با برگزاری این رقابت‌ها تعداد اردونشینان را حداقل برای کم کردن از بار هزینه‌ها کاهش دهد. به همین منظور عصر پنجشنبه جلسه‌ای بین کادر فنی و مسئولان فدراسیون برگزار شد و در نهایت تصمیم به برگزاری چنین رقابتهایی گرفته شد.

بر همین اساس نفرات اول اوزان مختلف در این انتخابی شرکت نمی کنند. با این وجود در وزن 55-کیلوگرم وحید حسنی‌پور شاهد رقابت مجید حسن نیا از قزوین و مهدی کریمی از آذربایجان غربی خواهد بود. هامون درفشی فر در وزن 60- کیلوگرم نیز مبارزه نخواهد کرد تا محمد قاسمی و مجتبی یوسفی از استان مرکزی به دیدار هم بروند.

در وزن 67- کیلو گرم حسین سمندر گزینه اول است و سه مبارزه بین حامد زیکساری و سعید احمدی دو نایب قهرمان جهان در سالهای 2010 و 2012  بدلیل مصدومیت احمدی به اردوهای بعدی موکول شد.

در وزن 75-کیلو گرم و سعید حسنی پور از حضور در این مسابقات معاف است، بهمن عسگری با کیوان بابان به مصاف هم می روند. در این وزن رضا بهرام پور و ابراهیم حسن بیگی به دلیل مصدومیت مبارزه نمی کند.

در وزن 84- کیلو گرم اولویت اول با مهدی سلطانی است و به دلیل شرایط مناسب علی فداکار و هادی صفی در این وزن مبارزه انتخابی برگزار نخواهد شد. در وزن 84+ کیلو گرم ذبیح الله پورشیب نفر اول است و پیمان سلطانیان، سجاد گنج زاده، میلاد یاری و سامان حیدری به صورت دوره ای به مصاف هم می روند تا در نهایت دو نفر از جمع اردونشین ها حذف و دو نفر دیگر همچنان به تمرینات خود در اردو ادامه دهند.

کد خبر 2067114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha