۱۲ خرداد ۱۳۹۲، ۸:۵۶

سرپرست فدراسیون اسکیت اعلام کرد؛

منتظر اعلام زمان انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان هستیم

منتظر اعلام زمان انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان هستیم

سرپرست فدراسیون اسکیت با بیان اینکه 6 نفر برای حضور در انتخابات ریاست این فدراسیون کانیدا شده‌اند، گفت: پرونده کاندیداها در وزارت ورزش در حال بررسی است و منتظر اعلام زمان انتخابات از سوی وزارت ورزش هستیم.

فریبا محمدیان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص برگزاری مجمع انتخابات این فدراسیون اظهار داشت: ثبت نام‌ها مدتی پیش انجام گرفت و در نهایت 6 نفر کاندیدای ریاست این فدراسیون شده‌اند. معاونت قهرمانی ورزارت ورزش در حال بررسی پرونده کاندیداها است و منتظر اعلام زمان برگزاری انتخابات از سوی وزارت ورزش هستیم تا هماهنگی‌های لازم را پیش از آن به عمل آوریم.

وی با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی عنوان کرد: این دومین اردوی تیم ملی اسکیت سرعت است. طبق بررسی‌های متعددی که با کادر فنی داشتیم هدف را بر این گذاشتیم که زیرساخت‌های تیم ملی را مورد توجه ویژه قرار دهیم برای همین ملی‌پوشان از حالا برای دو رویداد جهانی 2013 بلژیک و بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون آماده می‌شوند.

سرپرست فدراسیون اسکیت افزود: ما از قبل هم اعلام کرده بودیم که برای حضور در مسابقات جهانی ورزشکاران باید به رکوردهایی که در نظر گرفته‌ایم، دست یابند چرا که نمی‌خواهیم توریست به بلژیک اعزام کنیم. به همین خاطر در صورتی که ورزشکاران به حد نصاب لازم نرسند، تمرینات خود را در اردوها برای بازی‌های آسیایی پی‌خواهند گرفت.

کد خبر 2067231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha