۱۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۱۹

کریم باقری مطرح کرد:

بازگشت کریمی به تصمیم سرمربی بستگی دارد/ انتظارات از بازیکنان بالاست

بازگشت کریمی به تصمیم سرمربی بستگی دارد/ انتظارات از بازیکنان بالاست

مربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه با علی کریمی برای بازگشت صحبت کرده است، گفت: با این حال بازگشت کریمی در اختیار من نیست و به تصمیم سرمربی بستگی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، کریم باقری پس از تمرین صبح شنبه تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت سرخپوشان اظهار داشت: در حال حاضر درباره شرایط تیم نمی‌توان صحبت کرد. باید تیم تکمیل شود تا با شرایط بهتری تمرینات را برگزار کنیم. تا زمانی که بازیکنان در اختیار سرمربی قرار نگیرند وی نمی‌تواند برنامه‌های خود را به خوبی انجام دهد. امیدوارم بازیکنان جدید و ملی پوشان هرچه سریعتر به جمع ما اضافه شوند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اردوی آماده سازی این تیم در اردبیل خاطرنشان کرد: فرقی نمی‌کند اردو در کجا برگزار شود. مهم دوره بدنسازی است که یک تیم باید به خوبی آنرا طی کند. بازیکنانی که خوب بدنسازی می‌کنند حداقل تا نیم فصل لیگ کارایی لازم را دارند.

وی افزود: امیدوارم بازیکنان پرسپولیس شرایط را درک کنند که در چه تیم بزرگی حضور دارند. آنها با درک این موضوع می‌توانند بدنسازی خوبی انجام دهند. بازیکنان پرسپولیس باید بدانند که این فصل انتظارات از آنها بالاست.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره دیدار با قطر هم تاکید کرد: شرایط تیم ملی در دوحه سخت است. قطری‌ها به برد در این بازی نیاز دارند و از نهایت میزبانی نهایت استفاده را می‌برند ولی مطمئنم بازیکنانی که در تیم ملی حضور دارند از پتانسیل بالایی برخوردارند تا تیم ملی امتیازات لازم را کسب کند.

باقری در پایان درباره احتمال حضور علی کریمی در پرسپولیس هم گفت: من خودم یکبار در این خصوص با علی کریمی صحبت کردم ولی علی دایی به تازگی در تمرینات حاضر شده است. اجازه بدهید تا با دایی هم در این خصوص صحبت کنم چون این تصمیم در اختیار سرمربی است.

کد خبر 2067528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha