۱۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۴۲

سعید شیرینی عنوان کرد:

دهنوی قبل از سپاهان با پرسپولیس قرارداد داشت/ حقیقی را حفظ می‌کنیم

دهنوی قبل از سپاهان با پرسپولیس قرارداد داشت/ حقیقی را حفظ می‌کنیم

سرپرست فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس که قرار است جایش را به محمد پنجعلی بدهد گفت: باشگاه سپاهان اگر می خواهد کارش به کمیته انضباطی کشیده نشود باید در مورد انتقال قاسم دهنوی حرفه ای عمل کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید شیرینی ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران حاضر در تمرین پرسپولیس ضمن بیان این مطلب افزود: قاسم دهنوی قبل از اینکه با سپاهانی ها قرارداد امضا کند با پرسپولیس به توافق رسیده بود که مدارکش هم موجود است. او باید به تعهدی که داده عمل کند چرا که این تعهد نه تنها به پرسپولیس بلکه به 40 میلیون هوادار این باشگاه داده شده است.

وی ادامه داد: اگر تا این لحظه سکوت کرده ایم به خاطر این بوده که نمی خواستیم مشکلی بین ما و باشگاه سپاهان ایجاد شود. اما با توجه به مدارکی که داریم می توانیم حق باشگاه پرسپولیس را در این مورد بگیریم.قبل از اینکه دهنوی با سپاهانی ها به توافق برسد با ما قرارداد امضا کرده است. امیدوارم سپاهانی ها به جای رفتن به کمیته انضباطی حرفه ای رفتار کنند و به باشگاه پرسپولیس احترام بگذارند.

شیرینی تاکید کرد: اطمینان داشته باشید سردار رویانیان مثل فصل گذشته بهترین بازیکنانی که مد نظر باشگاه باشد را به خدمت خواهد گرفت. در حال حاضر با مهرداد پولادی و میثم نقی زاده برای تمدید قرارداد در حال مذاکره هستیم و تلاشمان این است که رضا حقیقی را برای فصل آینده حفظ کنیم.

کد خبر 2067545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha