۱۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۰۰

محمدجواهری:

توزیع عادلانه امکانات ورزشی ضروریست/ کمک 6.5 میلیاردی خیران به ورزش اصفهان

توزیع عادلانه امکانات ورزشی ضروریست/ کمک 6.5 میلیاردی خیران به ورزش اصفهان

اصفهان – خبرگزاری مهر: مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: توزیع عادلانه امکانات ورزشی در اصفهان ضروریست و همه باید برای آن تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمد جواهری ظهر امروز در نشست خبری مجمع خیران ورزش‌یار استان اصفهان با اشاره به تلاش‌های این مجمع برای حمایت از ورزشکاران استان اظهار داشت: ما در تلاش هستیم که علاوه بر فعالیت‌های ساخت و سازی ورزشی، نسبت به پیشکسوتان عرصه ورزش هم توجه نشان داده و برای حمایت از پیشکسوتان صندوق حمایت از پیشکسوتان را راه‌اندازی کنیم.

وی به بحران‌های اقتصادی پیش‌روی کشور اشاره کرد و بیان داشت: ورزش استان اصفهان در سال گذشته مشکلات بسیاری داشت و کشور ایران در سال 91 با مشکلات اقتصادی بسیاری دست و پنجه نرم کرد که این مشکلات بر مسائل ورزشی نیز تاثیرگذار بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان بیان داشت: سرانه ورزشی استان اصفهان بر خلاف شرایط این استان در ورزش پایین است و پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی بسیاری در استان اصفهان وجود دارد که ما برای رهایی از این بحران، اقدام به تشکیل مجمع خیران ورزش‌یار کردیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر 13 پروژه ورزشی در اختیار این مجمع قرار گرفته که قرار است توسط آنها تکمیل شود و در این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 500 میلیون هزینه شده که این رقم به رشد ورزش استان کمک خواهد کرد.

جواهری با اشاره به لزوم تقسیم عادلانه امکانات ورزشی در استان بیان داشت: همه باید تلاش کنند که امکانات ورزشی بین افراد مختلف جامعه و در نقاط مختلف به صورت عادلانه تقسیم شود و بانوان نیز در کنار آقایان باید بتوانند از امکانات ورزشی استان استفاده مطلوبی داشته باشند.

 

کد خبر 2067570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha