۱۱ آبان ۱۳۹۳، ۹:۰۰

میرگلوبیات:

تیمهای ورزشی ساوه و زرندیه برای رفتن به مسابقات پول ندارند

تیمهای ورزشی ساوه و زرندیه برای رفتن به مسابقات پول ندارند

ساوه- خبرگزاری مهر: نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزش شهرستان ها با وجود جوانان و ورزشکاران متعهد و با استعداد نیازمند حمایت جدی مسئولان برای کسب موفقیت های بزرگ است.

شهلا میرگلوبیات در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: شهرستان های ساوه و زرندیه ظرفیت مناسبی در حوزه ورزش های انفرادی و تیمی دارند و انتظار می رود با حمایت مادی و معنوی از جامعه ورزش، افتخارآفرینی ورزشکاران ساوه و زرندیه ادامه داشته باشد.

وی اظهار کرد: توسعه ورزش و قهرمان پروری منوط بر ارتقای وضعیت فضاها و سالن های ورزشی است.

نایب رییس فراکسیون زنان مجلس  با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی در ساوه و زرندیه، بیان کرد: ظرفیت‌های خوبی در حوزه ورزش این منطقه وجود دارد که با تامین زیر ساخت‌های ورزشی و تقویت آن‌ها فعالیت در حوزه قهرمانی افزایش می‌یابد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه با اشاره به مشکلات هیات های ورزشی ساوه و زرندیه گفت: افزایش امکانات و زیر ساخت های ورزشی با مساعدت خیران و بخش خصوصی امکان پذیر است.
 

کمبود اعتبارات ورزشی، حتی رفت و آمد تیم ها برای مسابقات را دچار مشکل کرده است

وی، کمبود نیروی انسانی در اداره ورزش و جوانان، کمبود اعتبارات به خصوص در زمینه عمرانی، نبود وسیله نقلیه برای رفت و آمد تیم های ورزشی را از مهم ترین مشکلات ورزش شهرستان زرندیه دانست و افزود: در حوزه جوانان نیز باید نگاه عمیق تری داشته باشیم.

میر گلوبیات اظهار کرد: با تامین امکانات ورزشی و جذب جوانان به سوی ورزش می توان از بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی جلوگیری کرد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: امکانات در حوزه ورزش بانوان در ساوه و زرندیه بسیار ناچیز است که این مهم تلاش و پیگیری های بیشتر مسوولان را می طلبد.

وی افزود: 34 میلیارد ریال اعتبار ملی پارسال به حوزه ورزش این شهرستان ها اختصاص یافت که این میزان اعتبار صرف احداث زمین چمن مصنوعی زرندیه، تکمیل سالن ورزشی کارگران در شهر صنعتی کاوه، ساماندهی سیستم حرارتی و برودتی و کفپوش سالن های ورزشی در شهرها و روستاهای ساوه و زرندیه شد.

 

کد خبر 2413984

برچسب‌ها