۱۱ خرداد ۱۳۹۲، ۲۱:۲۱

گزارش آخرین تمرین تیم ملی در امارات؛

حضور میهمانان ویژه در تمرین/ ترکیب تیم ملی کامل شد

حضور میهمانان ویژه در تمرین/ ترکیب تیم ملی کامل شد

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در باشگاه ایرانیان شهر دوبی با حضور میهمانان ویژه همچون علی کفاشیان، مهدی محمدنبی و محمد رویانیان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تمرین عصر روز شنبه تیم ملی که با گرم کردن و تمرینات کششی بازیکنان آغاز شد، در این تمرین ملی پوشان پس از گرم کردن به دو گروه تقسیم شدند و در فضای کوچک پاسکاری تک ضرب را تمرین کرده و سپس در دو گروه قرمز و سبز و در فضا و دروازه کوچک با هم فوتبال بازی کردند.

در ادامه تمرین عصر روز شنبه بازیکنان تمرینات خود را با بازی ادامه دادند و در پایان ضربات ایستگاهی را تمرین کردند و پس از تمرین به استخر و سونا رفتند.

این تمرین حواشی دیگری نیز داشت که در زیر از نظر می‌گذرانید:
- پیش از شروع تمرین و با دستور کی‌‍روش بازیکنان که ترکیب آنها با آمدن مسعود شجاعی کامل شده است، عکس یادگاری و دسته جمعی گرفتند.

- علی کفاشیان و مهدی محمدنبی که در بازگشت از سفرشان از کنگره فیفا به دوبی آمده بودند، در آخرین تمرین تیم ملی حضور یافتند و تمرین تیم ملی را از نزدیک تماشا کردند.

- محمدرویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که در حاضر در امارات حضور دارد، در محل تمرینات تیم ملی حاضر شد و با بازیکنان خوش و بش کرد.

- مسعود شجاعی دیشب به اردوی تیم ملی اضافه و با آمدن وی ترکیب تیم ملی کامل شد. وی پس از استراحت، با سایر بازیکنان تمرین کرد.

- دروازه‌بان‌ها به صورت اختصاصی و با مربی دروازه‌بان‌ها تمرین کردند.

- تیم ملی ساعت 16:30 دقیقه یکشنبه با هواپیمای اختصاصی که شرکت آسمان در اختیار تیم ملی قرار داده، دوبی را به مقصد دوحه ترک می‌کند.

کد خبر 2067933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha