۱۲ خرداد ۱۳۹۲، ۸:۴۶

نقل و انتقالات لیگ برتر/

روز پرکار باشگاه فولاد خوزستان/ افشین توافق کرد، کرمی و رفیعی تمدید

روز پرکار باشگاه فولاد خوزستان/ افشین توافق کرد، کرمی و رفیعی تمدید

اهواز - خبرگزاری مهر: سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اولین روز هفته برای این باشگاه بسیار پرکار بود به گونه ای که در این روز سه بازیکن فصل گذشته فولاد پای میز مذاکره با مدیران نشستند.

حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خوشبختانه فولاد موفق شد اغلب بازیکنان سابق خود را که برخی از آنها قراردادشان با باشگاه پایان یافته بود را برای فصل آینده در این تیم نگه دارند.

وی با اشاره به اینکه اغلب بازیکنان شاخص فصل قبل این تیم قرارداد خود را تمدید کرده اند، افزود: در مدت اخیر قرارداد بازیکنانی چون مهدی نوری، ارشاد یوسفی، امید خالدی، بختیار رحمانی، مهرداد جماعتی، دو بازیکن بزریلی فولاد و ایوب والی تمدید شده و مذاکره برای تمدید قرارداد سایر بازیکنان فولاد برای حضور پرقدرت در لیگ برتر و پلی آف جام باشگاه های آسیا ادامه دارد.

ابن قاسم عنوان کرد: همچنین ابوالقاسم جعفری به عنوان اولین خرید لیگ برتری فولاد از این سپاهان جدا و به فولاد خوزستان پیوست.

سرپرست تیم فوتبال فولاد عنوان کرد: شب گذشته عبدالله کرمی بازیکن فصل گذشته فولاد با حضور در باشگاه فولاد بعد از توافق با مدیران این تیم قرارداد خود را برای مدت یک سال دیگر با فولاد تمدید کرد.

ابن قاسم افزود: کرمی که در لیگ برتر گذشته دو هزار و 327 دقیقه با پیراهن فولاد به میدان رفته بود و یکی از مهره های خوب فولاد برای کسب موفقیت و تکیه زدن بر جایگاه چهارم به شمار می رود.

وی ادامه داد: سروش رفیعی نیز شب گذشته با حضور در محل باشگاه فولاد ضمن مذاکره با مدیران باشگاه برای ادامه حضور در فولاد به توافق رسید و قرارداد خود را برای مدت دو سال دیگر تمدید کرد. به این ترتیب سروش رفیعی که در پست میانی و با پیراهن شماره 17 در طول فصل گذشته نیز حضور فعال در زمین داشت، در طول فصل آینده نیز می تواند در جمع فولادمردان خوزستانی باشد.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص شایعات مطرح شده در خصوص حضور آرش افشین مهاجم این تیم در تیم های دیگر نظیر استقلال تهران عنوان کرد: آرش که جزو بازیکنان پرورش یافته آکادمی فولاد خوزستان است؛ همواره گفته اولویتش در ایران، فولاد خوزستان است به همین دلیل شنبه شب با حضور در باشگاه و مذاکره با سیف اله دهکردی مدیرعامل باشگاه برای حضور در سیزدهمین دوره از لیگ برتر فوتبال کشور با پیراهن فولاد، توافق کرد.

ابن قاسم عنوان کرد: در این جلسه که تا شب نیز ادامه یافت، طرفین ضمن تمایل برای ادامه همکاری، توافقات نهایی را انجام داده و در همین راستا قرارداد آرش افشین در روزهای آینده امضاء خواهد شد.

وی یادآورد شد: در طول دوازدهمین دوره از لیگ برتر فوتبال کشور 1953 دقیقه با پیراهن فولاد به میدان رفته و علاوه به دادن چهار پاس منجر به گل توانسته است چهار گل نیز به ثمر برساند.
 

کد خبر 2067976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha