۱۲ خرداد ۱۳۹۲، ۸:۴۰

پایان دیدارهای تدارکاتی در بلغارستان؛

تیم ملی والیبال چهارشنبه عازم روسیه می‌شود

تیم ملی والیبال چهارشنبه عازم روسیه می‌شود

تیم ملی والیبال تا روز چهارشنبه تمریناتش را در بلغارستان پیگیری می‌کند، سپس از این کشور راهی روسیه، محل برگزاری نخستین دیدار خود در رقابت‌های لیگ جهانی 2013 می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ملی‌پوشان والیبال ایران که سه‌شنبه گذشته راهی بلغارستان شدند، شنبه شب سومین دیدار تدارکاتی خود برابر تیم ملی این کشور را برگزار کردند که طی آن با نتیجه 3 بر یک متحمل شکست شدند. بلغارها که همچون ایران برای حضور در لیگ جهانی آماده می‎‌شوند برای این بازی از ترکیب اصلی خود استفاده کردند، در حالیکه ولاسکو از ترکیب اصلی تیمش استفاده نکرد و بیشتر به بازیکنان ذخیره میدان داد.

در هر صورت این آخرین دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی والیبال ایران و بلغارستان بود که در صوفیه برگزار شد. ملی‌پوشان والیبال ایران در دو دیدار قبلی که پنجشنبه و جمعه برگزار شد، به ترتیب 3 بر یک پیروز شدند و نتیجه دیگر دیدار را هم با نتیجه 3 بر 2 واگذار کردند.

تیم ملی والیبال بعد از برگزاری سه دیدار متوالی برابر تیم چهارم المپیک که جایگاه هشتم جهان را هم در اختیار دارد، امروز یکشنبه استراحت می‌کند و از روز دوشنبه تمریناتش را در صوفیه پیگیری خواهد کرد. اردوی تیم ملی والیبال در بلغارستان تا روز چهارشنبه پیگیری می‌شود، سپس این تیم برای برگزاری نخستین دیدار خود در رقابت‌های لیگ جهانی مقابل روسیه، راهی این کشور می‌شود.

دیدار تیم‌های والیبال ایران و روسیه در چارچوب بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ جهانی طی روزهای 17 و 18 خردادماه در کالینگراد برگزار می‌شود.

 

کد خبر 2067984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha