۱۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۵۳

حجت الاسلام بهرامي:

شركت حداكثري در انتخابات از مظاهر حماسه سياسي است

شركت حداكثري در انتخابات از مظاهر حماسه سياسي است

اراك- خبرگزاري مهر: رئیس سازمان عقیدتی نیروی انتظامی گفت: شركت حداكثري در انتخابات از مظاهر حماسه سياسي است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ابوتراب بهرامي، صبح يكشنبه در مراسم توديع و معارفه رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان مركزي، افزود: يكي از مظاهر حماسه سياسي شركت حداكثري انتخابات و مهمترين وجه حضور در انتخابات، برگزيدن فرد اصلح در جامعه است.

وي با بيان اينكه رئيس جمهور بايد مشكلات اقتصادي، سياسي و فرهنگي را در اولويت كار خود قرار دهد، گفت: رئيس جمهور و دولت وظيفه حفظ حيثيت نظام را به عهده دارند.

رئیس سازمان عقیدتی نیروی انتظامی ادامه داد: تدين به دين اسلام، اعتقاد به ملت و مشاركت مردم، روحيه مقاوم در برابر دشمنان و تدبير را از ويژگي‌هاي فرد اصلح براي رياست جمهوري دانست.

حجت‌الاسلام بهرامي با اشاره به نام‌گذاري امسال، به حماسياسي و اقتصادي، اضافه كرد: خلق حماسه سياسي با حضور در انتخابات را برگ زريني در تاريخ نظام جمهوري اسلامي ايران است.

وي با بيان اينكه حماسه به معني استحكام و مبارزه با دشمن در دفاع از دين است، اظهار كرد: حضور در انتخابات نماد ايستادگي و مقاومت ملت ايران در برابر تهديدها و تحريم‌هاي دشمن است.

رئیس سازمان عقیدتی نیروی انتظامی در بخش ديگري از سخنانش محور اصلي كار عقيدتي نيروي انتظامي را ترويج فرهنگ دانست و گفت: حوزه عقيدتي فرماندهي انتظامي بايد فرهنگ را در همه بخش‌ها به ويژه مناطق دور افتاده تزريق كند.

حجت‌الاسلام بهرامي در ادامه جهاد با هواي نفس و شيطان را مهمترين جهاد دانست و گفت: رمز دشمنان و افرادي كه آشوب و فتنه را در جهان ايجاد مي‌كنند، شناخت نقاط ضعف افراد است.

وي آسيب پذيري دشمن از قوت ملت مسلمان و حركت در صراط مستقيم را از ويژگي هاي نظام اسلام عنوان كرد و افزود: تنها راه، ايستادگي و مقاومت در برابر دشمن و پيروي و پشتيباني از ولايت فقيه است.

گفتني است، در پايان حجت الاسلام محمود نصيري يزدي به مدت سه سال به رياست عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان مركزي انتصاب و از خدمات حجت الاسلام محمدحسين عادل پور تقدير شد.

کد خبر 2068115

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha