۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۳۲

ملکی:

جامعه پویای ورزشی استان مرکزی پیشگام در خلق حماسه سیاسی اند

جامعه پویای ورزشی  استان مرکزی پیشگام در خلق حماسه سیاسی اند

اراک – خبرگزاری مهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: جامعۀ پویا، متحرک و فعال ورزشی نقشی بسیار موثر و حساس در خلق حماسه سیاسی دارد و پیشگام در این عرصه مهم هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید ملکی ظهر روز دوشنبه با بیان این مطلب در همایش حماسه سیاسی، زنان پیرو ولایت که با حضور نائب روسا و مدیران باشگاه های ورزشی حوزه بانوان برگزار شد افزود: امروز ایران اسلامی زیر ذره بین تمام دنیا بالاخص دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و همه در انتظار چگونگی برگزاری انتخابات 24 خرداد ماه هستند.

وی با تاکید بر ضرورت حضور پر شور ملت ایران در این انتخابات گفت: جامعه ورزشی ایران و در کنار آن جامعه ورزشی استان مرکزی نیز همچون دیگر مواقع حساس با درک شرایط موجود باید حضوری پررنگ در این دوره از انتخابات داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به نقش بانوان در تربیت نسل آینده کشور گفت: زنان و بانوان ورزشکار نقش بسیار حساسی در تربیت نسلی سالم دارند.

ملکی افزود: زنان فعال در عرصه ورزشی باید در کنار توجه به ورزش و انجام فعالیت های ورزشی توجه کافی به رعایت اصول اخلاقی و حجاب در ورزش بانوان داشته باشند.

نظارت های صورت گرفته در باشگاه های ورزشی بانوان

وی با اشاره به نظارت های صورت گرفته در باشگاه های ورزشی بانوان گفت: این نظارت ها با هدف جلوگیری از نفوذ فرهنگ غربی و فرهنگ غیر اسلامی در باشگاه های ورزشی فعال اجرایی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به نقش باشگاه های ورزشی بانوان در تامین سلامت جامعه زنان و دختران جامعه بیان داشت: باید از این ظرفیت ها در جهت تامین سلامت بانوان جامعه به عنوان تربیت کنندگان نسل آتی کشور بهره جست.

مدیرکل امور بانوان استانداری مرکزی نیز در این نشست با اشاره به نقش و جایگاه بانوان در خانواده و تربیت نسل آینده گفت: جامعه زنان به عنوان ستون اصلی خانواده های ایرانی نقش بسزایی در تربیت نسل آتی دارند.

نامگذاری باشگاه های ورزشی به نام مقدس و ارزشی

اشرف جواهری ترویج فرهنگ ورزش در بین جامعه زنان را یک اصل لازم و ضروری برشمرد وافزود: برخورداری از جامعه سالم در گرو توجه به سلامت بانوانی است که وظیفه خطیری در تربیت فرزندان خانواده دارند.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت نظارت بر باشگاه های ورزشی بانوان استان گفت:مدیران باشگاه های ورزشی به عنوان الگوهای اخلاقی زنان و دختران جوان و نوجوان باید توجه ای ویژه به رعایت اصول اخلاقی و اسلامی در مجموعه کاری خود داشته باشند.

مشاور استاندار مرکزی در امور بانوان با اشاره به نامگذاری باشگاه های ورزشی به نام مقدس و ارزشی گفت: نوع پوشش و حجاب مدیران باشگاههای ورزشی  بانوان و ورزشکاران آنها باید با این نامگذاری ها همخوانی داشته باشد.

جواهری با بیان این که مربیان ورزشی بانوان  و ورزشکاران بانو ترمیم دهندگان روح جامعه اند گفت: زمانی این قشر از جامعه به وظیفه خود می توانند جامه عمل بپوشانند که خود از سلامت کامل جسمی و اخلاقی برخوردار باشند
 

کد خبر 2069421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha