۱۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۱۸

وفایی در گفتگو با مهر:

عراق و امارات حريف فوتسال ایران نيستند/ قهرمان آسیا می‌شویم

عراق و امارات حريف فوتسال ایران نيستند/ قهرمان آسیا می‌شویم

قم - خبرگزاری مهر: بازیکن قمی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: عراق و امارات برای ایران حریفان کوچکی هستند چون تیم کشورمان تنها به قهرمانی بازی‌های سالنی آسیا فکر می‌کند.

علیرضا وفایی در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: هدف اصلی تیم ملی فوتسال ایران از حضور در بازی های سالنی 2013 این است که با اقتدار قهرمان شویم اما خوب می دانیم که ممکن است بازی‌های سختی در این رقابت‌ها در پیش داشته باشیم به همین خاطر خوب تمرین می کنیم تا با اقتدار کارمان را برای قهرمانی انجام بدهیم.

وی با اشاره به همگروهی تیم کشورمان با عراق و امارات در بازی های مقدماتی سالنی آسیا، اضافه کرد: آنها تیم هایی نیستند که در مقابل فوتسال ایران حرفی برای گفتن داشته باشند، از هم اکنون از مرحله گروهی صعود کرده ایم و مطمئنم که قهرمان آسیا می شویم.

تمرینات بسیار خوب و فنی که زیر نظر مربیان تیم ملی انجام داده‌ایم

وفایی ادامه داد: تمرینات بسیار خوب و فنی که زیر نظر مربیان تیم ملی انجام داده‌ایم با توجه به جو صمیمی و دوستانه ای که تیم ملی دارد به بازیکنان حاضر در اردو روحیه و جان دوباره‌ای داده تا توان خود را برای کسب مقام قهرمانی در این رقابت‌ها چند برابر کنیم.

وی همچنین با اشاره به انجام منظم تمرینات این تیم زیر نظر خسوس کاندلاس اسپانیایی در ادامه بیان کرد: تیم از نظر روحی و جسمی در وضعیت بسیار مطلوبی است و امیدواریم تیم ملی فوتسال کشورمان در این دوره از بازی‌ها بتواند با تکیه بر توان بازیکنان مستعدی که دارد، خود را بار دیگر در آسیا به عنوان قهرمان معرفی کند.

دومین گلزن برتر صبای قم در فصل گذشته لیگ برتر باشگاه های کشور، افزود: از آغاز دور جدید برنامه‌های آماده‌سازی تیم، بازیکنان ما تمرینات منظم و شادابی را زیر نظر خسوس که یک مربی کاملا فنی و کاردان است و سایر مربیان پرتلاش تیم ملی پشت سر می‌گذارند و امید بسیاری داریم تا در مقابل رقبای خود بازی بسیار خوبی ارائه کرده و به روند موفقیت‌های فوتسال ایران در آسیا را ادامه بدهیم.

ملی‌پوش قمی تیم ملی فوتسال کشورمان با اشاره به حساسیت و اهمیت موفقیت تیم ملی در این دوره از مسابقات تأکید کرد: با توجه به اینکه ایران در جام ملت های آسیا سال 2012 قهرمانی آسیا را از دست داده، کادر فنی و بازیکنان ما به خوبی به اهمیت موفقیت در این رقابت‌ها واقف هستند.

شرایط مناسب تيم ملي برای قهرمانی در مسابقات فوتسال بازی‌های سالنی آسیا

وی اظهار داشت: خوشبختانه برای قهرمانی در مسابقات فوتسال بازی‌های سالنی آسیا در اینچئون کره جنوبی، تمام بازیکنان در شرایط مناسبی قرار دارند، ضمن اینکه روحیه بسیار خوبی که مربیان دارند به ما انگیزه زیادی می‌دهد تا بیشتر به قهرمانی در این مسابقات بیندیشیم.

وفایی اظهار داشت: تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و دیدارهای نیز موجب خواهد شد تا بازیکنان از نظر هماهنگی در شرایط خوبی قرار بگیرند و با تمام توان خود در مقابل رقبای آسیایی ظاهر شویم و بتوانیم مدال طلای این رقابت ها را به ارمغان بیاوریم.

ملی پوش جوان و آینده دار قمی فوتسال کشورمان در ادماه اظهار داشت: ملی‌پوشان فوتسال کشورمان در حالی خود را آماده حضوری قوی در مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان آسیا می‌کنند که این رقابت‌ها با شرکت 22 تیم در اینچئون کره جنوبی به انجام خواهد رسید.

وی افزود: امیدواریم که امید ملی فوتسال کشورمان یکی از بهترین دوران حضور خود در مسابقات سالنی قهرمانی آسیا را در این دوره تجربه کند زیرا در حال حاضر شرایط بسیار خوبی داریم و می‌توانیم با کسب بهترین نتایج به قهرمانی برسیم.
 

کد خبر 2068183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha