۱۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۵۷

مادر دایی همه را غافلگیر کرد؛

تمرین سرخپوشان از عصر امروز آغاز می‌شود/ استقبال توسط سوارکاران

تمرین سرخپوشان از عصر امروز آغاز می‌شود/ استقبال توسط سوارکاران

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس درحالی عصر امروز در اردبیل آغاز می‌شود که سفر سرخپوشان به این شهر با حاشیه‌های بسیار همراه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان تیم فوتبال پرسپولیس که حدود ساعت 10 صبح امروز به سمت اردبیل پرواز کرد، ساعت 11 در میان استقبال چشمگیر مردم این شهر، وارد فرودگاه اردبیل شد. نورمحمدی، نوروزی، علی عسگری، غریبی، عباس‌زاده، شاکری، محمدی، کفشگری و حقیقی بازیکنانی هستند که تیم را در این سفر همراهی کردند.

همچنین کاروان پرسپولیس در حالی وارد هتل سپید سرعین محل اقامت خود شدند که تجمع چشمگیری از علاقمندان را شاهد بودند. هواداران پرسپولیس امروز از شهرهای مختلف برای استقبال از سرخپوشان راهی فرودگاه و محل اقامت سرخپوشان شدند و در این میان حضور علی دایی هم بر شدت این استقبال بویژه از سوی مردم شهر اردبیل افزوده است.

مسئولان تیم پرسپولیس ضمن تقدیر از ابراز محبت هواداران از آنها خواسته‌اند با حفظ نظم به اجرای برنامه‌های تیم بویژه تمرینات کمک کنند.

همچنین بنا بر اعلام کادر فنی سرخپوشان، قرار است اولین تمرین در سرعین از ساعت 19 آغاز شود.

پرسپولیس برنامه آماده‌‌سازی خود را در حالی آغاز می‌کنند که حضور کاروان پرسپولیس و علی دایی با استقبال گسترده‌ای روبرو شده است. در این بین تعدادی از مردم در ورودی شهر سوار بر اسب از کاروان پرسپولیس استقبال کردند.

محل هتل اقامت سرخپوشان پر از پلاکادر و پرچم برای پرسپولیسی‌ها به ویژه علی دایی بود و بعضی از مسئولان هم با حضور در هتل به علی دایی و بازیکنانش خیر مقدم گفتند.

از اتفاقات جالب این سفر حضور مادر علی دایی در محل اردوی سرخپوشان بود. او که در فرودگاه اردبیل از فرزندش استقبال کرد، دقایقی هم در هتل و در کنار سرمربی پرسپولیس حضور داشت.


 

کد خبر 2068482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha