۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۸:۴۴

هیث لجر بعد از مرگش از ژوکر و بت‌من گفت

هیث لجر بعد از مرگش از ژوکر و بت‌من گفت

خاطرات شخصی هیث لجر بازیگر نقش جوکر در "شوالیه تاریکی" در یک مجموعه مستند آلمانی با عنوان "خیلی جوان برای مردن" مرور می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رپ، در مجموعه مستند آلمانی "خیلی جوان برای مردن" پدر لجر بازیگر استرالیایی با بررسی صفحات یادداشت روزانه او از سبک بازیگر "متد" که توسط پسرش برای ساختن یک شخصیت استفاده می‌شد، سخن گفت. پدر لجر در این مصاحبه می‌گوید که این سبک به او کمک کرد تا اجراهای به یاد ماندنی ارایه کند.

هیث لجر یک ماه پیش از مرگش در گفتگو با بریتیش مگزین گفته بود: حدود یک ماه روی یک صندلی بیرون هتلی در لندن می‌نشستم تا خاطرات و تجربیاتی با یک دیدگاه دیگر برای خودم درست کنم- این به من کمک می کرد تا صدا و خنده نمادین ژوکر را پیدا کنم.

در این فیلم مستند، پدر لجر نسخه های دست‌نویسی از پسرش را نشان می دهد که دربرگیرنده متن مونولوگ او در صحنه ای است که در بیمارستان با هاروی دنت صحبت می کند. پدر لجر می گوید بازی در این صحنه فیلم برای او خیلی جالب بود چون یک خاطره از دوران کودکی اش داشت که با خواهرش به بیمارستان رفته بود و خواهرش دوست داشت به او لباس پرستار را بپوشاند.

در هر حال این مستند با تمرکز بر یک صفحه از یادداشت های لجر تمام می شود که روی همه نوشته هایش بزرگ نوشته است: "بای بای".

هیث لجر بازیگر استرالیایی در سال 2008 به دلیل مصرف چند قرص آرامبخش و تداخل دارویی درگذشت. او 28 ساله بود.

هیت‌کلیف اندرو لجر پس از بازی در نقش‌های تلویزیونی در دههٔ ۹۰، شروع به کار در هالیوود کرد و فیلم‌های او هم از لحاظ تجاری و هم از دید منتقدان با موفقیت رو به رو بودند. وی در سال ۲۰۰۸ نقش "ژوکر" را در فیلم شوالیه تاریکی (دنباله‌ای بر فیلم بت‌من شروع می‌کند) بازی کرد که این شخصیت یکی از نام آشناترین شخصیت‌هایی است که از وی به جا مانده است.

کد خبر 2068644

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha