۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۰۴

اخبار تیم ملی فوتبال در قطر؛

وزیر ورزش در اردوی تیم ملی/ باقری و خداداد در جمع ملی‌پوشان

وزیر ورزش در اردوی تیم ملی/ باقری و خداداد در جمع ملی‌پوشان

وزیر ورزش و جوانان به همراه دو تن از پیشکسوتان فوتبال برای حضور در کنار ملی‌پوشان بامداد امروز دوشنبه وارد دوحه شدند و به ملی‌پوشان کشورمان پیوستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان به همراه کریم باقری و خداداد عزیزی به دوحه سفر کردند تا در کنار ملی پوشان فوتبال حضور داشته باشند. آنها در بدو ورود به دوحه مورد استقبال مسئولان فدراسیون و سفیر ایران در قطر قرار گرفتند.

در این سفر محمد عباسی را مسلم رمضان‌پور، مدیرکل حراست و جعفری‌ملک، مدیر بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان  همراهی کردند. همچنین خداداد عزیزی و کریم باقری دو بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران نیز در دوحه قطر به اردوی تیم ملی پیوستند.

محمد عباسی در این سفر دقایقی با علی کفاشیان رئیس و مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال دیدار و گفتگو کرد. ملی پوشان ایران که اخرین تمرینشان را روز یکشنبه در دبی برگزار کرده بودند، امروز دوشنبه آخرین تمرین خود قبل از بازی با قطر را در ورزشگاه السد برگزار خواهند کرد.

دیدار تیم های ملی فوتبال قطر و ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل ساعت 20:45 روز سه شنبه به میزبانی دوحه برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران پس از این بازی روز 21 خردادماه در تهران میزبان لبنان خواهد بود و روز 28 خرداد در آخرین دیدار مرحله مقدماتی خود به مصاف کره جنوبی خواهد رفت.

کد خبر 2069101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha