۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۵۰

از شهرهای اراک و فرمهین:

۱۵ کاروان به مرقد امام(ره) اعزام می شوند/حرکت ۳۰ دوچرخه سوار به سمت مرقد مطهر

۱۵ کاروان به مرقد امام(ره) اعزام می شوند/حرکت ۳۰ دوچرخه سوار به سمت مرقد مطهر

اراک - خبرگزاری مهر: فرمانده س‍پاه ناحیه اراک از اعزام ۱۵ کاروان از شهرهای اراک و فرمهین به مرقد مطهر امام راحل (قدس) خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر٬ سید عطاءالله میرکمالی ظهر دوشنبه در نشست خبری به مناسب بیست‌و‌چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران افزود: این زائران از طریق ۱۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس به مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی اعزام می‌شوند.

وی همچنین از اعزام قریب به ۹ هزار نفر به مرقد مطهر امام راحل از شهرهای اراک و فرمهین خبر داد و گفت: از این تعداد ۸ هزار نفر از شهر اراک و قریب به ۷۵۰ نفر از شهرستان فرمهین به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند.

فرمانده س‍پاه ناحیه اراک همچنین از حرکت این زائران راس ساعت ۲۲ ۱۳ خرداد خبر داد و اظهار کرد: لازم جهت اعزام زائران به مرقد مطهر امام خمینی (ره) فراهم شده است.

میرکمالی همچنین به برگزاری مسابقات فرهنگی و وصیت‌نامه امام اشاره کرد و افزود: قسمتی از وصیت نامه بنیانگذار انقلاب اسلامی نیز بین زائران توزیع می‌شود.

حرکت ۳۰ دوچرخه سوار از اراک به سمت مرقد مطهر

وی اضافه کرد: برنامه‌های روشنگری برای خلق حماسه سیاسی٬ اعزام تیم دوچرخه سواری با حضور ۳۰ ورزشکار از شرکت‌های آلومینیوم٬ آذر‌آب و ماشین‌سازی از دیگر برنامه‌های شهرستان اراک برای مراسم ارتحال امام راحل است.

فرمانده س‍پاه ناحیه اراک همچنین از بر‍ایی ایستگاه‌های صلواتی خبر داد و افزود: این ایستگاه‌ها در مسیرهای عبور زائران و به همت شهرداری برپا می‌شود

کد خبر 2069381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha