۱۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۳۸

در نشست با عباسی عنوان شد؛

کفاشیان: ملی‌پوشان کاملا آماده‌اند/ نکونام: با دل و جان مبارزه می‌‎کنیم

کفاشیان: ملی‌پوشان کاملا آماده‌اند/ نکونام: با دل و جان مبارزه می‌‎کنیم

نشست اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم ملی با وزیر ورزش و جوانان درحالی برگزار شد که رئیس فدراسیون فوتبال در این نشست اعلام کرد مراحل آماده‌سازی تیم ملی با دقت تمام انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان که به همراه مسلم رمضانپور مدیر کل حراست و جعفری ملک مدیر بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان به قطر سفر کرده‌اند، در نشستی صمیمانه با کادرفنی و بازیکنان تیم ملی ایران، دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست علی کفاشیان با خوشامد گویی به میهمانان گفت: دیدار با قطر از مهمترین دیدارهای تیم ملی است اما ملی‌پوشان ما از هر جهت آماده و مهیای این دیدار شده‌اند. آنها مراحل آماده‌سازی خود را در تهران و امارات پیگیری کرده‌ند و برای همه آنها آرزوی موفقیت دارم.

پس از صحبت‌های وزیر ورزش و جوانان، جواد نکونام کاپیتان تیم ملی به نمایندگی از ملی‌پوشان با تشکر از وزیر ورزش و جوانان و هیات همراه ایشان آغاز کرد و گفت: روزهای سخت و پرفشاری را تحمل کرده‌ایم. پس از اتمام لیگ برتر برای حضور در دیدار دوستانه با عمان مهیا شدیم و پس از آن به دبی رفتیم و در حال حاضر هم به قطر آمده‌ایم. تمام این مشکلات را با آرزوی انجام یک دیدار خوب و زیبا مقابل قطر و دو دیدار باقی مانده تحمل کرده‌ایم و همه ما خود را سرباز تیم ملی و کشورمان می‌دانیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به همه قول می‌دهیم با دل و جان در این دیدار مبارزه کنیم زیرا فردا (امروز) یکی از روزهای مهم فوتبال ایران است و همه ما برای آماده شدن برای این مسابقه تلاش‌های بسیاری کرده‌ایم.

کاپیتان تیم ملی در پایان با اشاره به حساسیت این دیدار گفت: از اینکه به اینجا آمده‌اید تا در کنار ملی‌پوشان باشید، از شما تشکر می‌کنیم. همه ما حساسیت‌های این دیدار را درک کرده‌ایم و خود را آماده یک مسابقه سخت و مهم برابر تیم ملی قطر کرده و می‌خواهیم با بازی خوب‌مان دل مردم ایران را شاد کنیم.

کد خبر 2069593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha