۱۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۸:۴۹

نکونام مطرح کرد:

با حمایت مردم لبنان را شکست می‌دهیم/ تمرین بازی هجومی کرده‌ایم

با حمایت مردم لبنان را شکست می‌دهیم/ تمرین بازی هجومی کرده‌ایم

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با اعلام اینکه از مردم و رسانه‌ها می خواهیم تا با حضور در ورزشگاه آزادی و حمایت همه جانبه‌شان تیم ملی را تنها نگذارند، گفت: با حمایت مردم و رسانه ها لبنان را شکست می دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام در خصوص دیدار تیم‌های ملی ایران و لبنان در حاشیه تمرین عصر یکشنبه تیم ملی در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: پس از بازی با قطر همه آماده ایم تا مقابل لبنان و سپس کره جنوبی پیروز شویم. کادر فنی تمامی موارد را به ما اعلام کرده و بیشتر روی کارهای تهاجمی و حمله تمرین کرده ایم. 

وی تاکید کرد: از مردم و رسانه ها می خواهیم تا با حضور در ورزشگاه آزادی و حمایت همه جانبه‌شان تیم ملی را تنها نگذارند و حامی ملی پوشان ایران باشند. چرا که حضور مردم انرژی مضاعفی به کادر و بازیکنان می‌دهد و ما می‌خواهیم که با حمایتشان پیروز شویم.
 
تیم ملی فوتبال ایران که با پیروزی برابر قطر 10 امتیازی شد و شانس خود برای صعود به جام جهانی را افزایش داد، ساعت 20 روز سه شنبه 21 خردادماه در ورزشگاه آزادی به مصاف لبنان خواهد رفت و با پیروزی در این دیدار می تواند یک گام دیگر به صعود نزدیکتر شود.
 
کد خبر 2072477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha