۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۱۷

جواد نکونام:

مقابل قطر با تمرکز به میدان می‌رویم/ یکی از مهمترین بازی‌هایم است

مقابل قطر با تمرکز به میدان می‌رویم/ یکی از مهمترین بازی‌هایم است

کاپیتان تیم ملی فوتبال با بیان این که بازیکنان تمرینات خوبی را در اردوی اخیر پشت سر گذاشته‌اند، گفت: با تمرکز و آمادگی کامل مقابل قطر به میدان می‌رویم تا با پیروزی به کشورمان بازگردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام با اشاره به شرایط تیم ملی پیش از دیدار سه‌شنبه شب برابر قطر عنوان کرد: تیم ملی اردوی خوبی را پشت سر گذاشته بود و تمرینات خیلی خوبی انجام دادیم. با توجه به شرایط آب و هوایی که در حاشیه خلیج فارس وجود دارد بچه‌ها به خوبی آماده شده‌اند و امیدوارم با بازی خوب همراه با پیروزی را برابر قطر انجام دهیم.

وی افزود: با توجه به شرایط سخت تیم ملی قول می‌دهم که بچه‌ها همه تلاش خود را به کار گیرند و با آمادگی کامل و تمرکز لازم به مصاف قطر برویم. امیدوارم با دعای خیر مردم که همیشه پشت سر تیم ملی بوده، بتوانیم با پیروزی مقابل قطر به کشور باز گردیم.

نکونام همچنین عنوان کرد: این یکی از مهمترین بازی‌های عمر ورزشی من است. امیدوارم که برای چهارمین بار بتوانیم به جام جهانی راه پیدا کنیم البته کار بسیار سختی داریم.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال قطر و ایران در چارچوب رقابتهای انتخابی جام جهانی 2014 برزیل، ساعت 20:45 سه‌شنبه شب در دوحه برگزار می‌شود.

کد خبر 2069327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha