۱۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۰۳

تمرین تیم ملی در هوای غبار آلود برگزار شد/ شوخی‌های خداداد با ملی‌پوشان

تمرین تیم ملی در هوای غبار آلود برگزار شد/ شوخی‌های خداداد با ملی‌پوشان

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران دوشنبه شب در حالی در هوای غبار آلود شهر دوحه قطر و با حضور میهمانان ویژه برگزار شد که در پایان این تمرین بازیکنان برای موفقیت مقابل قطر هم قسم شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران دوشنبه شب در ورزشگاه السد دوحه آخرین تمرین خود را پیش از رویارویی با تیم ملی قطر در مرحله انتخابی جام جهانی برزیل برگزار کرد که محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان و هیات همراه، سفیر ایران در قطر، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و کریم باقری و خداداد عزیزی هم در محل برگزاری این تمرین حضور داشتند.

این تمرین در هوای غبارآلود قطر و به مدت يک ساعت در محل برگزاری دیدار تیم ملی ایران و قطر انجام شد. صحبتهای کی‌روش با بازیکنان آغازگر این تمرین بود و پس از آن، ملی‌پوشان با انجام حرکات کششی و گرم کردن، برنامه‌های آماده‌سازی را زیر نظر کادر فنی شروع کردند.

نفرات حاضر در تمرین با پوشیدن لباس‌های زرد و قرمز به دو گروه تقسیم شده و آخرین تمرین خود پیش از دیدار مقابل قطر را انجام دادند که شامل تمرینات گروهی و بازی درون تیمی بود. ضمن اینکه کی‌روش هم در مواقع لزوم نکات مد نظر را به ملی‌پوشان اعلام می‌کرد. در پایان این تمرین هم بازیکنان برای پیروزی مقابل قطر هم قسم شدند.

حضور محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان و هیات همراه و علی کفاشیان رئیس و مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال این تمرین را از نزدیک تماشا کردند. محمدجواد آسایش سفیر ایران در قطر نیز از دیگر مسئولانی بود که از نزدیک شاهد آخرین تمرین بازیکنان تیم ملی بودند.

کریم باقری و خداداد عزیزی دو تن از پیشکسوتان که به دعوت فدراسیون فوتبال برای دیدن این دیدار به دوحه آمده‌اند، در کنار ملی پوشان حضور یافتند و پس از تمرین با بازیکنان صحبت کردند. در این بین شوخی‌های خداداد عزیزی با بازیکنان خصوصا جواد نکونام و آندرانیک تیموریان بسیار جالب توجه بود.

تمرین تیم ملی در هوای غبار آلود دوحه و در ورزشگاه 15 هزار نفری السد برگزار شد.

کد خبر 2069599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha