۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۸

سرمربی تیم ملی لبنان:

نمی‌توانم در مورد نتیجه دیدار با ایران دروغ بگویم/ 80 درصد تیم تغییر کرده است

نمی‌توانم در مورد نتیجه دیدار با ایران دروغ بگویم/ 80 درصد تیم تغییر کرده است

"تئو بوکر" با بیان اینکه تیمش توان انجام بازی پایاپای با تیم ملی فوتبال ایران را ندارد در مورد دیدار روز سه شنبه دو تیم گفت: باوجود اینکه چند بازیکن اصلی را در اختیار نداریم اما با تمام توان به مصاف ایران خواهیم رفت اما نمی توانم در مورد نتیجه این بازی دروغ بگویم.

به گزارش خبرنگار مهر، سرمربی تیم ملی فوتبال لبنان ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار برابر ایران که در محل سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: این بازی خیلی اهمیت دارد که حضور این همه خبرنگار خود بیانگر اهمیت این بازی است. با این حال ما نمی توانیم برابر ایران بازی برابری را به نمایش بگذاریم چرا که می دانیم ایران این بازی را می برد و امتیاز لازم را به دست خواهد آورد.

بوکر در پاسخ به این پرسش که با این حرف ها می خواهید ایران را غافلگیر کنید گفت: من یک مربی جهانی هستم و باید به قولی که می دهم عمل کنم. با شرایطی که تیم ملی لبنان دارد نمی توانم دروغگو باشم و چیزی بگویم که واقعیت ندارد.. اگر شما هم بخواهید سوالات نشست قبلی را مطرح کنید دیگر پاسخی نخواهید شنید.

سرمربی تیم ملی فوتبال لبنان با اشاره به تغییراتی که در ترکیب این تیم صورت گرفته است گفت: ما نسبت به دیدار اول با ایران دو تغییر در بازی قبلی داشتیم اما از بازی مرحله مقدماتی تاکنون حدود 80 درصد تیم ما تغییر کرده است. ما 8 بازیکن را به دلیل تبانی در اختیار نداشتیم. با فدراسیون فوتبال لبنان در مورد این بازیکنان صحبت کردم اما آنها روی مواضع شان بودند و من مجبور شدم تغییراتی را در ترکیب تیم ایجاد کنم.

وی افزودک با اینکه می دانم هفت بازیکن اصلی مان را برای این دیدار در اختیار نداریم اما این مهم نیست و تلاش می کنیم برابر ایران نمایش خوبی داشته باشیم. ما برابر کره بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و به دیدار برابر ایران هم به عنوان یک بازی آمادگی نگاه می کنیم. ما در فوتبال از هیچ چیز نمی ترسیم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد که برابر ایران هم نمایش خوبی داشته باشیم.

تئو بوکر در پاسخ به این پرسش که آیا از بازی برابر تماشاگران پرتعداد ایران هراسی ندارید گفت: ما در فوتبال از چیزی نمی ترسیم. ما مقابل دوربین هایی بازی می کنیم که همه جهان آن را مشاهده می کنند. درست است که لبنان فوتبال بسته ای را بازی می کند اما هراسی از بازی مقابل تماشاگران ایران نداریم و برای رسیدن به پیروزی تلاش خواهیم کرد.

دیدار تیم های فوتبال ایران و لبنان در هفته نهم مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل ساعت 20 روز سه شنبه در ورزشگاه ازادی تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 2072898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha