۱۴ خرداد ۱۳۹۲، ۲۳:۴۶

سیموئز در نشست خبری؛

لیاقت مردم و تیم ملی ایران این پیروزی بود/ 10 روز سخت داشتیم

 لیاقت مردم و تیم ملی ایران این پیروزی بود/ 10 روز سخت داشتیم

مربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه با نتیجه یک بر صفر هم 3 امتیاز را کسب کردیم، هرچند می‌توانستیم تعداد گل‌های خود را افزایش دهیم، گفت: لیاقت مردم و تیم ملی ایران این پیروزی بود، ضمن اینکه کی‌روش استحقاق این برد را داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، آنتونیو سیموئز پس از پیروزی تیم ملی ایران برابر قطر در نشست خبری ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی پرفشاری بود و اگر بخواهیم در پایان بازی بگوئیم حق کدام تیم پیروزی بود، باید بگوئیم ایران مستحق رسیدن به برد بود.

وی افزود: ما با نتیجه یک بر صفر هم 3 امتیاز را کسب کردیم، هرچند فرصت‌های گلزنی بیشتری داشتیم و می‌توانستیم تعداد گل‌های خود را افزایش دهیم. البته در همین جا از بازیکنان عزیزمان تشکر می‌کنم که تلاش زیادی کردند تا بتوانیم دراین مسابقه سخت پیروز شویم.

مربی تیم ملی فوتبال ایران همچنین تاکید کرد: 10 روز خیلی سخت را پشت سر گذاشتیم و در این مدت بازیکنان ما خودشان را به آمادگی کامل رساندند. بچه‌های ما بسیاری تلاش کردند، حتی اگر بازی مساوی می‌شد، باز هم از آنها تشکر می‌کردم.

وی در مورد عملکرد داور سنگاپوری مسابقه خاطرنشان کرد: بیائیم در مورد مسائلی که در فوتبال اتفاق افتاده، صحبت کنیم اما من شخصا حتی قبل از مسابقه هم نگرانی بابت انتخاب و عملکرد این داور نداشتم.

سیموئز در پاسخ به این سوال خبرنگار قطری مبنی بر اینکه در این بازی تیم قطر چند فرصت گلزنی را از دست داد که آیا این مسئله باعث شد تیم ایران شکل بهتری بگیرد؟، تصریح کرد: استراتژی ما برای مسابقه با قطری این بود که با کیفیت دفاع کرده و از فرصت‌های حمله استفاده کنیم. ضمن اینکه در این بازی زمان هم به نفع‌مان بود زیرا هرچه از زمان بازی پیش می‌‌رفتیم، شرایط مسابقه به نفع‌مان تغییر می‌کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: ما امروز پیروزی میدان بودیم اما به بازی با لبنان فکر می‌کنیم. درحال حاضر که با شما صحبت می‌کنم، لبنان با یک گل از کره‌جنوبی پیش است که این نتیجه شرایط را سخت‌تر کرده و معادله‌های گروه به هم می‌ریزد.

مربی تیم ملی فوتبال ایران همچنین گفت: برای برد مقابل قطر خوشحالی می‌کنیم اما زیاد از حد ذوق زده هم نیستیم. البته لیاقت مردم و تیم ملی ایران این پیروزی بود، ضمن اینکه کی‌روش استحقاق این برد را داشت.

 

 

کد خبر 2069861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha