۱۴ خرداد ۱۳۹۲، ۲۳:۵۶

در گفتگو با مهر عنوان شد:

داور سنگاپوری اشتباه تاثیرگذاری نداشت/ پنج دقیقه وقت اضافه زیاد بود

داور سنگاپوری اشتباه تاثیرگذاری نداشت/ پنج دقیقه وقت اضافه زیاد بود

داور بین المللی فوتبال ایران در ارزیابی اش از قضاوت داور سنگاپوری دیدار ایران و قطر گفت: عبدالبشیر در این دیدار قضاوت خوبی داشت اما اعتقاد دارم پنج دقیقه وقت اضافه برای این دیدار زیاد بود.

هدایت الله ممبینی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: تیم داوری این بازی قضاوت خوبی داشت و اشتباه تاثیرگذاری در طول این دیدار نداشتند. با این حال پنج دقیقه ای که به عنوان وقت اضافه نیمه دوم گرفت به اعتقاد من زیاد بود چرا که نیمه دوم این همه وقت تلف شده نداشت.

وی در مورد صحنه گلی که قوچان نژاد به ثمر رساند و از سوی داوری آفساید اعلام شد گفت: این صحنه به درستی آفساید گرفته شد. ضمن اینکه در صحنه ای که دروازه بان قطر بیرون از محوطه جریمه شجاعی را سرنگون کرد جریمه اش همان کارت زرد بود چرا که بازیکن ایران از مسیر دروازه دور شده بود.

داور باتجربه فوتبال ایران در مورد صحنه برخورد شجاعی با مهاجم قطر درون محوطه جریمه ایران گفت: در آن صحنه برخورد فیزیکی صورت گرفت اما از آنجایی که بازیکن قطری تعادل کافی را نداشت، داور متقاعد نشد که این صحنه را پنالتی اعلام کند. با اینکه دیدار سختی را شاهد بودیم اما تیم داوری عملکرد خوبی داشت و توانست قضاوت خوبی داشته باشد.

کد خبر 2069862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha