۱۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۰۵

سایت ورزش لبنان خبر داد؛

لبنان در غیاب 7 بازیکن به مصاف ایران می‌رود/ "بوکر" تیمش را دگرگون می‌کند

لبنان در غیاب 7 بازیکن به مصاف ایران می‌رود/ "بوکر" تیمش را دگرگون می‌کند

تیم ملی فوتبال لبنان در حالی به مصاف ایران می‌رود که 7 بازیکن خود را به دلایل مختلف همراه ندارد و شانسی هم برای صعود به جام جهانی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سایت ورزش لبنان در گزارشی به وضعیت وضعیت تیم ملی فوتبال این کشور پیش از رویارویی با تیم ملی ایران اشاره کرد که در آن آمده است: تیم ملی فوتبال لبنان در حالی روز شنبه به تهران سفر کرد تا خود را آماده دیدار سه‌شنبه شب برابر ایران کند که 7 بازیکن خود را به دلایل مختلف به همراه نخواهد داشت. تئو بوکر، سرمربی آلمانی این تیم که در دیدار قبل تا یک قدمی شکست کره‌جنوبی پیش رفته بود، اکنون در آستانه بازی با ایران دست خود را بسته‌تر از همیشه می‌بیند.

لبنان در 7 دیدار گذشته خود تنها 5 امتیاز کسب کرده که 3 امتیاز آن به برتری شگفت‌آور آنها در مسابقه رفت برابر ایران بازی می‌گردد. این تیم همچنین در دیدارهای خانگی برابر تیم‌های کره‌جنوبی و ازبکستان دو امتیاز به دست آورد و در همه بازی‌های خارج از خانه شکست خورد تا شانسی برای صعود به جام جهانی نداشته باشد.

تئو بوکر، سرمربی آلمانی تیم ملی لبنان برای دیدار روز سه‌شنبه مقابل ایران 7 بازیکن خود را در اختیار ندارد و با مشکلات عدیده‌ای مواجه است. یوسف محمد، عباس عطوی، محمد حیدر، اسماعیل ولید، نجاران بلال، حمام و امیر خان بازیکنانی هستند که به دلایل مصدومیت و محرومیت برابر ایران حضور ندارند به همین خاطر سرمربی لبنانی‌ها تیمش را با ترکیبی متفاوت به میدان خواهد فرستاد.

در فهرست 18 نفره تیم ملی لبنان برای دیدار با ایران البته نام چند بازیکن لژیونر هم به چشم می‌آید. عباس حسن، یکی از دروازه‌بان‌های این تیم در فوتبال باشگاهی سوئد حضور دارد. نادر مطر، هافبک لبنانی‌ها نیز در اسپانیا مشغول بازی است و حسن مطوک مهاجم این تیم نیز یکی از بازیکنان خارجی فوتبال باشگاهی امارات محسوب می‌شود.

تئو بوکر برای دیدار با ایران 18 بازیکن را به شرح زیر با خود به تهران آورده است:
* دروازه‌بان‌ها: عباس حسن، لری محنا، و مهدی خلیل.
*مدافعان:
معتز بلا جنیدی، نور منصور، محمد زین میلر، حسین اوادا، محمد حمود و حسن دهیر.
* هافبک‌ها: عباس آتوی، نادر مطر، محمد آتوی، محمد شماس و حمزه ایمنی.
* مهاجمان: حسن مطوک، حسن شعيتو، فایز شمسین و محمود سی جیک.

 

کد خبر 2072036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha