۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۰۸

قبل از دیدار روز سه‌شنبه؛

تاکتیک تیم ملی فوتبال لبنان مقابل ایران لو رفت

تاکتیک تیم ملی فوتبال لبنان مقابل ایران لو رفت

سرمربی آلمانی تیم ملی فوتبال لبنان در تمرین روز یکشنبه این تیم که در تهران برگزار شد تاکتیک‌های خود برابر ایران را مرور کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تئو بوکر در این تمرین که در کمپ تیم‌های ملی ایران در تهران برگزار شد برنامه‌های تاکتیکی خود را که عمدتا دفاعی بودند مرور کرد. وی در این تمرین از بازیکنانش خواست فشردگی را به خصوص در بخش دفاعی مد نظر قرار دهند تا هرگونه فضا به مهاجمان ایران داده نشود.

سایت خبری ورزش لبنان در این باره گزارش داد تئو بوکر روی ضد حملات حساب وِِیژه‌ای باز کرده است و در نظر دارد در بازی مقابل ایران تدابیری مشابه با مسابقه کره‌جنوبی را به نمایش بگذارد. در آن مسابقه هم که لبنانی‌ها تا آخرین دقیقه بازی با یک گل از حریف خود پیش بودند این تیم با یک فشرده و چند لایه فضاها را بر بازیکنان حریف بسته بود.

بر اساس این گزارش، لبنانی‌ها در بازی با ایران روی توپ‌های پشت دفاع و تغییر ناگهانی جریان بازی با ارسال‌های بلند تاکید وِیژه خواهند داشت و به دنبال این هستند تا با استفاده از سرعت بالای مهاجمان خود در پشت دفاع ایران صاحب توپ شده و به هدف خود دست یابند.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان در چارچوب رقابتهای انتخابی جام جهانی ساعت 20 روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 2073114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha