۱۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۸:۵۳

برای دیدار با لبنان؛

نخستین تمرین تیم ملی برگزار شد/ نظارت ویژه کی‌روش بر عملکرد ملی‌پوشان

نخستین تمرین تیم ملی برگزار شد/ نظارت ویژه کی‌روش بر عملکرد ملی‌پوشان

تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی برابر قطر نخستین تمرین خود را برای دیدار سه شنبه شب برابر لبنان در کمپ تیم های ملی برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ملی پوشان ایران که موفق شدند در هفته هشتم مرحله مقدماتی جام جهانی با پیروزی یک بر صفر برابر قطر شانس خود برای صعود به جام جهانی را افزایش دهند، عصر امروز پنجشنبه نخستین تمرین برای دیدار روز سه شنبه برابر لبنان را زیر نظر کارلوس کی روش برگزار کردند.

در این تمرین که از ساعت 17 آغاز شد کلیه بازیکنان زیر نظر کادر فنی تمرینات مورد نظر را اجرا کردند که کی روش در طول تمرینات نظارت ویژه ای بر عملکرد بازیکنان داشت و نکات لازم را به آنها گوشزد می کرد. این تمرین خیلی سنگین نبود و کادر فنی قصد داشت نشاط و شادابی ملی پوشان را حفظ کند.

علی کفاشیان و مهدی محمدنبی رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال نیز در ابتدای تمرین حضور داشتند و دقایقی با یکدیگر در مورد شرایط تیم ملی گفتگو کردند.

تیم ملی فوتبال ایران تا روز دوشنبه تمریناتش را در زمین اصلی کمپ تیم های ملی پیگیری خواهد کرد. این تیم روز سه شنبه 21 خرداد ساعت 20 در ورزشگاه آزادی تهران میزبان لبنان است. ایران در حال حاضر با 10 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی گروه اول مقدماتی جام جهانی قرار دارد و پیروزی برابر لبنان می تواند شانس تیم ملی کشورمان برای صعود به جام جهانی را افزایش دهد.

کد خبر 2070490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha