۱۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۸:۵۲

پژمان منتظری مطرح کرد:

حضور مسئولان باعث دلگرمی ما می‌شود/ به پیروزی برابر لبنان نیاز داریم

حضور مسئولان باعث دلگرمی ما می‌شود/ به پیروزی برابر لبنان نیاز داریم

مدافع تیم ملی ایران اعلام کرد حضور رئیس جمهور، مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال سر تمرین تیم ملی باعث دلگرمی و بالارفتن روحیه بازیکنان می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پژمان منتظری در حاشیه تمرین عصر روز شنبه تیم ملی در خصوص دیدار تیم‌های ملی ایران و لبنان ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی حساسی را مقابل تیم ملی لبنان پیش رو داریم و شرایط ما در جدول گره خود به گونه‌ای است که به پیروزی مقابل تیم ملی لبنان نیاز داریم.

وی در خصوص حضور رئیس جمهور و سایر مسئولان مربوطه در وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال در تمرین تیم ملی اظهار داشت: حضور رئیس جمهور و محمد عباسی وزیر و سایر مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال در تمرین تیم ملی باعث می‌شود تا با دلگرمی و روحیه بالا به مصاف حریفان خود برویم.

مدافع تیم ملی تاکید کرد: در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری به شکست دادن تیم ملی لبنان در ورزشگاه آزادی نیاز داریم. مطمئنم هواداران تیم ملی با حضور پرشور خود در ورزشگاه آزادی و حمایت از تیم ملی باعث می‌شوند تا ما مقابل لبنان نتیجه لازم را بگیریم.

دیدار تیم‌های فوتبال ایران و لبنان در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2014 برزیل ساعت 18 روز سه‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 2071623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha