۱۸ خرداد ۱۳۹۲، ۹:۰۷

در گفتگو با مهر عنوان شد:

باید دور از حاشیه به مصاف لبنان برویم/ به جام‌جهانی نرویم فوتبال ما خواهد مرد

باید دور از حاشیه به مصاف لبنان برویم/ به جام‌جهانی نرویم فوتبال ما خواهد مرد

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه رمز پیروزی مقابل قطر همدلی و همبستگی در این دیدار بود به دیدار حساس برابر لبنان اشاره کرد و گفت: کار تیم ملی برای صعود به جام‌جهانی هنوز تمام نشده و باید برابر لبنان به دور از مسائل حاشیه‌ای دنبال پیروزی باشیم.

شاهرخ بیانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: بازی بسیار خوبی از تیم ملی مقابل قطر را شاهد بودیم که طی آن بهترین کار کی روش قرار دادن ملی پوشان استقلال در ترکیب اصلی بود که توانستند به خوبی در این دیدار بازی کنند. اسکلت تیم ملی از استقلال بود و با توجه به هماهنگی که با یکدیگر داشتند بسیار خوب بازی کردند.

هافبک اسبق تیم ملی و استقلال در ادامه افزود: رمز پیروزی مقابل قطر همدلی و همبستگی بازیکنان بود. شما دیدید پس از زدن گل مقابل قطر شاید نیمکت نشینان بیشتر از بازیکنان شادمانی کردند و این نشان می دهد که بازیکنان برای این دیدار هم قسم بودند تا بتوانند افتخاری دیگر برای کشور کسب کنند.

شاهرخ بیانی در پاسخ به این سئوال که آیا لبنان را نیز به راحتی شکست خواهیم داد یا نه گفت: باید واقع بین باشیم چرا که هنوز کار تمام نشده است ما باید در تهران و با حضور پرشور تماشاگرانمان و ارائه یک بازی منطقی و به دور از حاشیه لبنان را نیز با شکست بدرقه کنیم تا بتوانیم صعود خود را به جام جهانی نزدیکتر کنیم.

وی تاکید کرد: مطمئن باشید اگر به جام جهانی راه پیدا نکنیم فوتبال ما خواهد مرد و دیگر انگیزه ای برای بازیکنانمان باقی نخواهد ماند. خوشحالم که کارلوس کی روش دست از لجبازی های گذشته برداشت و با چیدمان منطقی توانست قطر را شکست دهد. حضور وینگادا نیز بی تاثیر نبود و او هم در این دیدار به کی روش کمک کرد.

این پیشکسوت فوتبال در پایان از هواداران استقلال و حامیان تیم ملی خواست تا روز سه شنبه با حضور در ورزشگاه آزادی به حمایت از تیم ملی بپردازند تا ملی پوشان بتوانند با حمایت آنها برابر لبنان به پیروزی برسند.

کد خبر 2069978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha