۱۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۴۵

در گفتگو با مهر عنوان شد:

تیم ملی نباید در باد پیروزی برابر قطر بخوابد/ سرنوشت دست خودمان است

تیم ملی نباید در باد پیروزی برابر قطر بخوابد/ سرنوشت دست خودمان است

مربی فوتبال ایران با بیان اینکه حالا سرنوشت صعود به جام جهانی در اختیار خودمان است گفت: بازیکنان و کادر فنی تیم ملی نباید در باد پیروزی برابر قطر بخوابند و همه چیز را تمام شده بدانند.

مهدی تارتار در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن مطلوب خواندن عملکرد تیم ملی ایران برابر قطر در مرحله مقدماتی جام جهانی گفت: درست است که ما دیدار برابر قطر را با پیروزی پشت سرگذاشتیم اما واقعیت این است که اگر در دیدار برابر لبنان تعلل کنیم و اتفاق بدی بیفتد همه کارهایی که تا الان انجام داده ایم و پیروزی که برابر قطر کسب کرده ایم بی اثر خواهد شد و دوباره کارمان به اما و اگر کشیده خواهد شد.

سرمربی پیشین تیم های راه آهن، داماش و گهر دورود خاطرنشان کرد: بازیکنان و کادر فنی تیم ملی نباید به خاطر پیروزی برابر قطر همه چیز را تمام شده بدانند و تصور کنند دیگر کار تمام شده است. ما بازی سختی برابر لبنان داریم که باید تمام تلاشمان را انجام دهیم تا این بازی را هم با پیروزی پشت سربگذاریم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه با پیروزی برابر قطر حالا سرنوشت تیم ملی در اختیار خودمان است گفت: پیروزی در دو بازی آینده برابر لبنان و کره جنوبی می تواند ایران را به جام جهانی برساند و شرایط را برای فوتبال ایران بهتر کند. بنابراین سرنوشت دست خودمان است و باید با تمرکز و توان مضاعف به مصاف لبنان برویم و با پیروزی برابر این تیم شانس صعود به جام جهانی را افزایش دهیم.

کد خبر 2069992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha