۱۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۱۵

در گفتگو با مهر عنوان شد:

سبک بازی تیم ملی هیچ تغییری نکرده/ باید مراقب لبنان باشیم

سبک بازی تیم ملی هیچ تغییری نکرده/ باید مراقب لبنان باشیم

کارشناس فوتبال ایران در ارزیابی‌اش از آخرین وضعیت تیم ملی و برنامه‌هایی که برای رسیدن به پیروزی برابر قطر داشت گفت: هرچند تیم ملی برابر قطر به پیروزی رسید اما به اعتقاد من سبک بازی این تیم هنوز تغییری نکرده و روی مهارت بازیکنان برابر قطر به پیروزی رسید.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب در ارزیابی اش از عملکرد شاگردان کارلوس کی روش در دیدار برابر قطر گفت: برای ما کسب سه امتیاز این دیدار از اهمیت ویژه ای برخوردار بود که توانستیم به آن دست پیدا کنیم. با این حال اعتقاد دارم هنوز کار برای تیم ملی ایران تمام نشده و باید در دیدار با لبنان تلاش بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم به سه امتیاز دیگر دست پیدا کنیم.

این مربی فوتبال خاطرنشان کرد: نتیجه ای که در دیدار لبنان با کره جنوبی رقم خورد نشان می دهد که لبنانی ها نسبت به تیمی که در تهران چند گل از ایران خوردند تغییر کرده اند و تیمی نیستند که به راحتی تسلم شوند. بازیکنان ایران باید مراقب این تیم باشند و با هوشیاری بیشتری بازی کنند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که کادر فنی و بازیکنان باید چه تدبیری را برای دیدار سه شنبه آینده برابر لبنان داشته باشند گفت: در این فرصت کوتاه کار خاصی نمی شود کرد. تنها باید بازیکنان را از نظر روحی در شرایط مطلوبی قرار داد تا بتوانند با استفاده از احساساتی که همیشه در بین بازیکنان ایرانی وجود دارد برابر لبنان به پیروزی برسند و یک گام دیگر به جام جهانی نزدیک شوند.

حمید درخشان با تاکید بر اینکه تیم ملی فوتبال ایران هنوز نتوانسته در سبک بازی اش تغییر مثبتی ایجاد کند در مورد نقاط ضعف تیم ملی گفت: اعتقاد دارم تیم ملی در دو سال اخیر هیچ تغییری نکرده و همچنان روی فوتبال احساسی پیش می رود و روی اتفاقات به گل می رسد. ما برنامه مشخصی برای رسیدن به گل نداریم و بیشتر روی مهارت فردی بازیکنان و یا اشتباهات حریف به گل می رسید. تغییرات در ترکیب تیم ملی خصوصا در خط دفاعی زیاد است و ثبات لازم را نداریم.

کد خبر 2069989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha