۱۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۴۵

در گفتگو با مهر عنوان شد:

سالهاست مشکل دروازه‌بانی داریم/ احمدی باید در خروج‌هایش دقت کند

سالهاست مشکل دروازه‌بانی داریم/ احمدی باید در خروج‌هایش دقت کند

کارشناس و مربی دروازه‌بان های فوتبال ایران با بیان اینکه رحمان احمدی در دیدار برابر قطر عملکرد قابل قبولی داشت گفت: فوتبال ایران سالهاست مشکل دروازه‌بانی دارد و مسئولی هم پیدا نمی‌شود که برای حل این مشکل چاره‌ای بیندیشد.

اسماعیل اردلان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب در ارزیابی اش از عملکرد دروازه بان ایران در دیدار برابر قطر افزود: با توجه به اینکه رحمان احمدی پس از سیدمهدی رحمتی درون دروازه می ایستاد این موضوع استرس و فشار روانی را روی وی ایجاد کرده و باعث شده بود که نتواند عملکردی که در باشگاهش ارائه می دهد را در دیدار برابر قطر هم داشته باشد.

وی با بیان اینکه احمدی باید در دیدار برابر قطر بهتر عمل می کرد افزود: وقتی به موقعیت های قطر نگاه می کنیم می بینیم که این تیم چهار - پنج بار روی دروازه ایران خطرناک ظاهرا شد که دروازه بان تیم ملی عملکرد قابل اطمینانی نداشت و در برخی صحنه ها با تعلل عمل می کرد. این اتفاق خصوصا روی خروج هایی که داشت مشخص بود. اگر می خواهیم که دروازه بان مطمئنی داشته باشیم احمدی باید ضعف هایش را خصوصا روی خروج ها برطرف کند.

مربی پیشین تیم های یپکان و سپاهان خاطرنشان کرد: البته اینکه رحمان احمدی باید در این مدت کوتاه به بهترین شرایط می رسید فکر درستی نیست. ساختن یک دروازه بان مطلوب و ایده ال نیاز به زمان دارد که نقش مربی در این سازندگی بسیار زیاد است. باید ببینیم مربی دروازه بان های تیم ملی چقدر توانسته شاگردانش را برای حضور درون دروازه تیم ملی آماده کند. این نقش یک مربی است که در چنین مواردی دروازه بان را از نظر روحی به شرایط مطلوبی برساند.

اسماعیل اردلان با تاکید بر اینکه فوتبال ایران سالهاست مشکل دروازه بانی دارد افزود: بارها برنامه هایم را در مورد حل این مشکل به مسئولان و فدراسیون فوتبال ارائه کرده ام و خواسته ام با اجرایی کردن این برنامه ها مشکل دروازه بانی را در فوتبال ایران از بین ببرند اما گوش شنوایی در این مورد وجود ندارد. امیدوارم بعد از بازیهای تیم ملی فکر اساسی به حال این مشکل شود و ما بتوانیم این معضل را برای آینده فوتبال ایران حل کنیم.

کد خبر 2069985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha