۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۱۴

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

تیم ملی برای صعود آسان نیاز به 4 امتیاز دارد/ همدلی عامل موفقیت است

تیم ملی برای صعود آسان نیاز به 4 امتیاز دارد/ همدلی عامل موفقیت است

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به اینکه امروز صعود به جام جهانی برزیل دست خودمان است، گفت: تیم ملی برای رسیدن بدون دردسر به جام جهانی باید در این دو بازی باقیمانده‌اش در این مرحله حداقل 4 امتیاز بگیرد به همین دلیل باید برابر لبنان پیروز شود.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال ایران ضمن بیان مطلب فوق گفت: شایسته سالاری، بهترین واژه برای بازی ایران با قطر بود زیرا کادرفنی بازیکنان اصلح را به میدان فرستاد تا تیم ملی در آن بازی مهم موفق به کسب پیروزی شود.

وی با اشاره به اینکه امروز صعود به جام جهانی دست خودمان است، اظهار داشت: لبنان در حالی روز سه‌شنبه برابر تیم ملی ایران به میدان می‌‎رود که چندین بازیکن اصلی خود را به در اختیار ندارد اما نباید این تیم را دستکم بگیریم. پیروزی در ورزشگاه آزادی برابر لبنان شانس صعود ایران به جام جهانی را افزایش داده و باعث می‌شود از قافله صعود مستقیم به جام جهانی عقب نیفتیم.

کارشناس فوتبال در ادامه افزود: تیم ملی برای رسیدن بدون دردسر به جام جهانی باید در این دو بازی باقیمانده‌اش در این مرحله حداقل 4 امتیاز بگیرد به همین دلیل باید برابر لبنان پیروز شود. این برد استرس تیم‌های ازبکستان و کره‌جنوبی در هفته پایانی را بالا می‌برد، موضوعی که به صعود مستقیم تیم ملی به جام جهانی کمک خواهد کرد.

ماجدی اضافه کرد: در این مدت خدا خیلی به تیم ملی کمک کرد تا با تلاش بازیکنان به عنوان پاروزنان و کی‌روش به عنوان ناخدای کشتی تیم ملی ایران از دریای طوفانی به دریای آرام برسد اما برای رسیدن به ساحل، نیاز به هماهنگی و تلاش مضاعف وجود داد.

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: حضور در جام جهانی نه تنها برای تمام اهالی فوتبال بلکه برای نشاط اجتماعی مفید است، نشاطی که آن را نمی‌توانیم با هیچ پولی بخریم و به مردم اهدا کنیم. به همین دلیل بازیکنان برای این جشن مردمی باید تلاش بیشتری در این دو بازی پایانی انجام دهند.

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در پایان در مورد تاثیر حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور و محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی گفت: وقتی اختلافاتی در راس مدیریت فوتبال وجود داشته باشد، همه آن را درک می‌کنند اما وقتی همدلی‌‎ها ایجاد می‌شد، مشکلات و معظلات موجود از بین می‌رود. قطعا در این دو بازی، همدلی و یکرنگی که بالاتر از رنگ‌های قرمز، آبی و ... است، می‌تواند به پیروزی تیم ملی کمک کند.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان در هفته نهم از مرحله انتخابی جام جهانی 2014 برزیل فردا سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 2072836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha