۱۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۲۳

هافبک تیم ملی عنوان کرد:

آماده ام به تیم ملی کمک کنم/ انگیزه بالایی برای پیروزی بر لبنان داریم

آماده ام به تیم ملی کمک کنم/ انگیزه بالایی برای پیروزی بر لبنان داریم

هافبک تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه بازیکنان تیم ملی برای رویارویی با تیم ملی لبنان با انگیزه و آماده هستند، گفت: آماده ام چه از روی نیمکت و چه در زمین، به تیم ملی کمک کنم چون هدف موفقیت تیم ملی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوری در خصوص دیدار تیم‌های ملی ایران و لبنان در حاشیه تمرین عصر یکشنبه تیم ملی در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازیکنان تیم ملی برای رویارویی با تیم ملی لبنان با انگیزه و آماده هستند تا با حمایت همه جانبه تماشاگران مقابل این تیم پیروز شویم. 

هافبک تیم ملی در ادامه تاکید کرد: وضعیت بازیکنان تیم ملی کاملا مطلوب است و من هم همانند دیگر بازیکنان آماده ام تا با صلاحدید کی روش به میدان بروم. متاسفانه به دلیل دو اخطاره بودن در بازی پیش نتوانستم تیم ملی را همراهی کنم اما در حال حاضر آماده ام چه از روی نیمکت و چه در زمین، به تیم ملی کمک کنم چون هدف موفقیت تیم ملی است.
 
وی در خاتمه تاکید کرد: از تمام هواداران تیم ملی می خواهم که با حضور پر شور در ورزشگاه آزادی ملی پوشان را در بازی مقابل لبنان حمایت کنند.
 
تیم ملی فوتبال ایران که با پیروزی برابر قطر 10 امتیازی شد و شانس خود برای صعود به جام جهانی را افزایش داد، ساعت 20 روز سه شنبه 21 خردادماه در ورزشگاه آزادی به مصاف لبنان خواهد رفت و با پیروزی در این دیدار می تواند یک گام دیگر به صعود نزدیکتر شود.
 
کد خبر 2072498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha