۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۲۴

کفاشیان در گفتگو با مهر:

شش امتیاز دو بازی آینده را می‌خواهیم/ فضای ورزشگاه را سیاسی نکنند

شش امتیاز دو بازی آینده را می‌خواهیم/ فضای ورزشگاه را سیاسی نکنند

رئیس فدراسیون فوتبال که معتقد است امروز همه چیز دست خود ملی پوشان است اعلام کرد باید در دو بازی آینده تیم ملی پیروز شود تا حجت را تمام کند.

علی کفاشیان در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد بازی ایران مقابل لبنان ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی بسیار مهمی است همانند بازی با قطر. البته هر دو بازی پایانی ما اهمیت دارد زیرا جایی برای جبران نداریم. هر دوی این تیم ها بسیار خوب هستند اما باید حجت را در این دو بازی تمام کنیم زیرا امروز همه چیز دست خودمان است.

وی در مورد اینکه تیم ملی با 4 امتیاز هم به جام‌جهانی صعود خواهد کرد اظهار داشت: ما به شش امتیاز فکر می کنیم، هرچند گرفتن آن ساده و آسان نیست اما نباید کاری کنیم که در نهایت به این فکر کنیم دیگران چه کار می کنند. ما به بردن در دو بازی آینده فکر می کنیم و همه چیز مهیای کسب این نتیجه است.

رئیس فدراسیون فوتبال  در مورد احتمال تبانی بین تیم های قطر و ازبکستان در هفته پایانی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی تصریح کرد: این طور نیست و مطمئنم این اتفاق نمی افتد. رئیس فدراسیون قطر بعد از بازی با یاران به ما قول داد تیمش برای اعاده حیثیت به ازبکستان می رود آنها اهل این کارها نیستند.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که ممکن است در بازی فردا کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای شهر بخواهند از فضای موجود به سود خود بهره ببرند اقدام فدراسیون در این خصوص چیست؟ گفت: ما به این بحث ها وارد نمی شویم و از جناح خاصی هم حمایت نمی کنیم، بهتر است اجازه دهند فضای ورزشگاه ورزشی باشد و با این کارها حواس هواداران فوتبال را پرت نکنند.

کد خبر 2073046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha