۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۹:۲۳

خسوس کاندلاس بیان کرد:

جوانگرایی در تیم ملی فوتسال دل شیر می‌خواهد/ به وقتش یک دنده هستم!

جوانگرایی در تیم ملی فوتسال دل شیر می‌خواهد/ به وقتش یک دنده هستم!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است جوانگرایی در این تیم دل شیر می‌خواهد. او می‌گوید توانایی بازیکنان ایران به او انگیزه می‌دهد و به همین خاطر به چیزی جز قهرمانی در مسابقات آسیایی کره جنوبی فکر نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، خسوس کاندلاس در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال ایران ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: از کار کردن با تیم ملی ایران راضی هستم. توانایی بازیکنان به من انگیزه می‌دهد، به همین دلیل در مسابقات قهرمانی داخل سالن کره‌جنوبی به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌‌کنم.

وی در پاسخ به این سئوال که چگونه می‌خواهد خلاء بازیکنی مثل وحید شمسایی را در تیم ملی پر کند، تاکید کرد: ما ترجیح دادیم تیم ملی میانگین سنی 25 سال داشته باشد تا در آینده این تیم پشتوانه خوبی برای ایران باشد. در حال حاضر تنها سه بازیکن بالای 25 سال سن دارند و سایرین زیر 25 سال هستند.

خبرنگاری از سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره اینکه جوانگرایی در تیم ملی به دل شیر نیاز دارد پرسید. سرمربی تیم ملی فوتسال که از این سئوال هیجان زده شده بود خاطرنشان کرد: بله، ما نیاز به افرادی مثل شما داریم که به جوانگرایی ایمان و اعتقاد داشته باشند و از این اقدام حمایت کنند.

وی با اشاره به دیدار تدارکاتی تیم ملی با ازبکستان یادآور شد: این بازی محک خوبی برای ما بود. بخصوص در نیمه دوم که ترکیب‌های مختلف را تست کردیم و برنامه های مختلفی را انجام دادیم.

خسوس در پاسخ به سئوالی مبنی بر نارضایتی و عصبانیتش از سپهر محمدی دروازه‌بان تیم ملی در بازی با ازبکستان، گفت: من از دست محمدی عصبانی نبودم. سپهر می‌توانست بهتر از این باشد ولی چون قرار است کار جدیدی در تیم ملی انجام بدهیم، تسلط بر این کار و  برنامه زمان می‌برد. برای همین مجبورم گاهی بازیکنان را در طول مسابقه متقاعد کنم.

وی در خصوص ضعف تیم ملی در فضای پشت مدافعان و آسیب پذیری از این نقطه در بازی با ازبکستان، اظهار داشت: به همین خاطر بود که به سپهر تذکر می‌دادم از دروازه بیرون بیاید و این فضا را پوشش بدهد. البته زمین سالن دستگردی کمی لیز بود و این مسئله باعث می‌شد مدافعان در برگشت تاخیر داشته باشند.

به نظر می‌رسد شما مربی حرف گوش کن و توصیه پذیری هستید و هر چه که رضا افتخاری سرپرست کمیته فوتسال بگوید قبول می‌کنید، آیا این مسئله صحت دارد؟، سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این پرسش تاکید کرد: فکر نمی‌کنم اینطور باشد. به نظرم به وقتش کله شق و یک دنده هستم! من دوست دارم نظرات مختلف را بشنوم ولی در نهایت کار خودم را انجام می‌دهم.

وی افزود: اینطور نیست که هرچه افتخاری بگوید انجام بدهم. البته او در کار فنی دخالت نمی‌کند. درهر صورت هر شخصی روش کاری خاص خودش را دارد.

خسوس در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر میزان شناختش از عراق و امارات، حریفان ایران در مرحله مقدماتی مسابقات کره‌جنوبی یادآور شد: سرمربی تیم امارات را می‌شناسم. او از دوستان سابق من است و به همین خاطر با روش کاری او آشنا هستم ولی شناختی از تیم ملی عراق ندارم.

وی درباره اینکه سرمربی تیم فوتسال عراق یک ایرانی است و بازی تدارکاتی ایران با ازبکستان را هم از نزدیک تماشا کرده، تصریح کرد: به من فقط گفتند رعدی به تیم عراق کمک می‌کند. با این حال شانس آوردیم تمام کارهایی که می‌شد در بازی با ازبکستان انجام دادیم!

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان گفت: البته یکسری انتخاب‌های خلاقانه تری هم می‌توانست در دو بازی با ازبکستان باشد که رخ نداد. مثلا روی بعضی از ترکیب‌هایی که می‌توانست کوبنده تر باشد نرفتیم.

کد خبر 2072614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha