۲۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۰۳

درگیری لفظی در اردوی فوتسال؛

سفر تیم ملی فوتسال به چین در سایه اختلاف‌نظرها و کمبود امکانات

سفر تیم ملی فوتسال به چین در سایه اختلاف‌نظرها و کمبود امکانات

کمتر کسی فکر می‌کرد دامنه اختلاف نظر‌ها در تیم ملی فوتسال به مسائل جزیی و پیش پا افتاده کشیده شود ولی اتفاقاتی که در هفته‌های گذشته در اردوی ملی پوشان رخ داده است نشان می‌دهد اوضاع در تیم به ظاهر بی حاشیه فدراسیون فوتبال چندان هم آرام نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که تیم ملی فوتسال ایران باید تا دو روز دیگر در  تورنمنت چهارجانبه چین به میدان برود و سپس برای حضور در مسابقات آسیایی داخل سالن به کره جنوبی سفر کند، خبرهای خوبی از اردوی این تیم به گوش نمی‌رسد. در هفته‌های گذشته دامنه اختلاف نظر بعضی از اعضای کادر فنی با یکدیگر و همچنین ناراحتی‌هایی که نسبت به در اختیار قرار دادن امکانات آماده سازی و مسائل پشتیبانی در تیم ملی وجود داشته، گسترده تر شده است.

تیم ملی روزهای شنبه و یکشنبه در دو دیدار تدارکاتی به مصاف ازبکستان رفت و موفق شد این حریف خود را با نتایج پر گل شکست بدهد. با این حال پیش از برگزاری بازی دوم تدارکاتی جر و بحث تعدادی از اعضای کادر فنی روی مسئله جزئی اردوی تیم ملی را تحت تاثیر قرار داد. یکی از اعضای حاضر روی نیمکت تیم ملی اصرار داشت که بازیکنان باید با مینی بوس از هتل به ورزشگاه دستگردی محل برگزاری بازی منتقل شوند!

این درخواست و پافشاری روی آن با مخالفت مربیان تیم ملی مواجه شد. اختلاف نظر دو طرف در خصوص این موضوع تا جایی پیش رفت که حتی درگیری لفظی آنها را در پی داشت. مربیان تیم ملی معتقد بودند بازیکنان باید طبق رسم همیشگی با اتوبوس به سالن منتقل شوند و استفاده از مینی بوس در شان تیم ملی نیست.

پشتیبانی و امکانات ضعیف تیم ملی هم دیگر مسئله‌ای است که به دفعات مورد اعتراض بازیکنان و اعضای کادر فنی قرار گرفته. پس از انتقاد بازیکنان از اسکان در خوابگاه نصرت در مرحله اول اردوی تیم ملی و دور بودن فاصله این خوابگاه تا کمپ تیم‌های ملی، کیفیت و کمیت لباس‌های بازیکنان هم اعتراض آنها را در پی داشته است. به عنوان مثال قبل از دیدار ایران با ازبکستان به بازیکنان تیم ملی یک دست لباس داده و از بازیکنان خواسته شد تا مراقب این لباس‌ها باشند چون باید همین لباس‌ها را در مسابقات کره جنوبی بپوشند! این موضوع گلایه ملی پوشان فوتسال را در پی داشت تا آنها یکبار دیگر خود را از لحاظ امکانات با بازیکنان تیم ملی فوتبال مقایسه کنند.

کد خبر 2073237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha