۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۹:۰۸

دو خبر از عنابی‌ها؛

دروازه‌بان قطر بازی با ازبکستان را از دست داد/ انجام دیدار تدارکاتی با کره‌شمالی

دروازه‌بان قطر بازی با ازبکستان را از دست داد/ انجام دیدار تدارکاتی با کره‌شمالی

تیم ملی فوتبال قطر در حالی در آخرین مسابقه خود در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2014 برزیل به مصاف ازبکستان می‌رود که "قاسم برهان" دروازه‌بان اصلی خود را در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که هفته آینده تیم ملی فوتبال ایران در آخرین مسابقه خود در چارچوب مسابقات نهایی انتخابی جام جهانی به مصاف کره‌جنوبی می‌رود، تیم قطر در ازبکستان میهمان این تیم خواهد بود. هرچند قطری‌ها بعد از شکست مقابل ایران امیدی برای صعود به جام جهانی ندارند، ولی نتیجه دیدار قطر با ازبکستان برای صعود تیم ملی ایران به جام جهانی اهمیت بسزایی دارد.

به نظر می‌رسد قطری‌ها انگیزه زیادی برای دیدار با ازبکستان نداشته باشند. البته آنها فردا سه شنبه در دوحه دیدار تدارکاتی با کره‌شمالی برگزار می‌کنند و سپس برای بازی با ازبکستان راهی تاشکند می‌شوند.

تیم ملی قطر برای بازی با ازبکستان قاسم برهان دروازه‌بان اول خود را در اختیار نخواهد داشت. برهان به خاطر دریافت کارت زرد مقابل ایران و دو کارته شدن، از بازی با ازبکستان محروم شد. به همین خاطر "فهد ثانی" سرمربی تیم ملی قطر قصد دارد از "سعود الخاطر" دروازه بان دوم قطر در این مسابقه استفاده کند.

کد خبر 2072649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha