۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۱۰

جواد نکونام:

آماده پیروزی و کسب سه امتیاز هستیم/ بازی راحتی برابر لبنان نداریم

آماده پیروزی و کسب سه امتیاز هستیم/ بازی راحتی برابر لبنان نداریم

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه همه بازیکنان برای دیدار روز سه شنبه آماده هستند گفت: بازی آسانی برابر لبنان نداریم و با اینکه آنها تغییرات زیادی داشته‌اند اما در فوتبال نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام در نشست خبری قبل از دیدار ایران و لبنان که ظهر امروز دوشنبه در محل روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: بعد از بازی با قطر که فشار زیادی را روی بازیکنان وارد کرد و باعض ایجاد خستگی شد، خوشبختانه تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم و در حال حاضر همه بازیکنان از نظر روحی و روانی و همچنین شرایط بدنی در شرایط مطلوبی قرار دارند و برای کسب پیروزی و رسیدن به سه امتیاز بازی آماده هستند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این پرسش که آیا لبنان حریف آسانی خواهد بود و ایران از پیش برنده است گفت: در فوتبال هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت. بازی با لبنان دیدار آسانی برای ما نخواهد بود. به نظرم لبنان دو بخش دارد. بخشی که مربوط به بازی های داخل خانه این تیم می شود و بخشی که به بازی های خارج از خانه این تیم مربوط می شود. انها در این دو بخش کاملا متفاوت عمل می کنند. ما بازی قبل را فراموش کرده ایم و تمرکزمان روی بازی فرداست.

جواد نکونام خاطرنشان کرد: همه بازیکنان تیم ملی تمرکزشان را روی دیدار فردا برابر لبنان گذاشته اند قصد دارند با ارائه فوتبال قابل قبول سه امتیاز را بگیرند و زمینه صعود به جام جهانی را فراهم کنند.

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و لبنان در هفته نهم مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل ساعت 20 روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 2072901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha