۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۹

سایت فیفا:

ایران نباید لبنان را دست کم بگیرد

ایران نباید لبنان را دست کم بگیرد

سایت فدراسیون بین المللی فوتبال، فیفا، در بخشی از گزارش خود در ارتباط با تیم‎های آسیایی در رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2014 نوشت ایران برای افزایش شانس صعود به برزیل نباید بازی مقابل لبنان را ساده بگیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال ایران سه شنبه شب در ورزشگاه آزادی میزبان لبنان است. این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که ایران با 10 امتیاز در گروه نخست رقابتهای مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا پس از تیم‌های کره جنوبی و ازبکستان که هر دو 11 امتیازی هستند در رده سوم قرار دارد.


بر پایه گزارش سایت فیفا، تیم‌های کره جنوبی و ازبکستان در سئول با یکدیگر رو به رو می‌شوند و ایران با لبنان در تهران دیدار خواهد کرد. ایران امیدوار است که با این پیروزی خانگی به دو تیم اول گروه بازگردد. مردان کارلوس کی روش می‌توانند با پیروزی در این دیدار شانس صعود خود را افزایش دهند. البته لبنانی‌ها در بازی هفته گذشته در بیروت عرق کره‌ای‌ها را درآوردند. تیم ملی باید خیلی هوشیار باشد و نباید لبنانی‌ها را دست کم بگیرد. آن هم تیمی که در بازی رفت مقابل ایران به یک پیروزی دور از انتظار دست پیدا کرده است.

این تیم در حال حاضر فقط برای حیثیت خود بازی می‌کند و در آخرین دیدار خود نمی‌خواهد تسلیم شوند. هرچند که آنها برای این بازی مدافع خود "یوسف محمد" را به خدمت ندارند. همچنین "ولید اسماعیل"، "هیثم فائور" و "محمد حیدر" در این بازی به دلیل محرومیت غایب هستند.

 

 

کد خبر 2072787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha