۱۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۲۵

حجت الاسلام ایمانی مقدم:

انقلاب اسلامی موجی جدید در قرن حاضر پدید آورده است

انقلاب اسلامی موجی جدید در قرن حاضر پدید آورده است

اراک - خبرگزاری مهر: مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اراک با اشاره به تاثیرات انقلاب در دنیا گفت: تحلیلگران مباحث جریان شناسی فکری فلسفی در دنیا اذعان کرده اند انقلاب اسلامی موجی جدید در دنیا و در قرن حاضر پدید آورده است.

حجت الاسلام مهدی ایمانی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نقش و سجایای اخلاقی امام خمینی (ره)، ابراز داشت: امام خمینی(ره) مظهر معنویت، ارتباط با ملکوت و مظهر تجلی خلیفة الله بود که توانست با قابلیت های ناب خود مسیر جهان اسلام را عوض کند.

وی با اشاره به روح ولایی امام خمینی (ره)، خاطر نشان ساخت: ولایت فقیه ولایت همه خوبی هاست و وجود همین روحیه در امام خمینی(ره) سبب شد تا ایشان بتوانند تمدن اسلامی را احیا کنند.

حجت الاسلام ایمانی مقدم راه و فلسفه وجودی امام خمینی(ره) و حقیقت اندیشه ایشان را رقیقه ولایت انبیا و اولیای خدا دانست و تصریح کرد: امام خمینی(ره) با روحیه و شجاعتی وصف ناپذیر توانست در جهان تلاطمی عظیم ایجاد کرده و پیچ تاریخی در جهت علوم سیاسی بوجود بیاورد.

وی با اشاره به وظیفه جوانان در عرصه کنونی اظهار کرد: در حال حاضر و در نبود امام خمینی (ره)، پیروی و تبعیت از ولایت فقیه از مهمترین وظایف جوانان است چراکه با امتداد این راه پیروزی نصیب کشور ما خواهد شد.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اراک تصریح کرد: تاثیر و نفوذ تصمیمات امام خمینی (ره) به سبب رابطه الهی ایشان با عالم ملکوت بود.

وی در پایان با اشاره به شعار حماسه سیاسی، ابراز داشت: شعار حماسه سیاسی با حضور پررنگ، پرشور و ارزشمند آحاد ملت در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران محقق خواهد شد.
 

کد خبر 2069636

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha