۱۶ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۵

حجت الاسلام ايمانی‌مقدم خبر داد:

استقبال اساتید و اعضای هیئت علمی از طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه های استان مرکزی

استقبال اساتید و اعضای هیئت علمی از طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه های استان مرکزی

اراک – خبرگزاری مهر: رئيس دفاتر نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مركزی با اشاره به برگزاری طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه های استان مرکزی گفت: این طرح برای سومین سال متوالی، مورد استقبال اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها قرار گرفته است.

حجت الاسلام مهدی ايمانی‌مقدم، در گفتگو با خبرنگار مهر در اراک افزود: هدف از برگزاری طرح ضیافت اندیشه قداست بخشی به علم و فضای علمی در دانشگاه ‌ها است که  به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در ایام ماه مبارک رمضان در دانشگاه های استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح ویژه اساتید دانشگاه است٬ افزود: طرح ضيافت اندیشه اساتيد با هدف معرفت ‌افزایی  اساتید و در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

رئيس دفتر نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مركزی اضافه کرد: در این طرح صد و 45 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه های استان شرکت دارند که برگزاری جلسات و کلاس های از جمله اخلاق حرفه ای، تاریخ تمدن ایرانی و اسلامی، مبانی معرفت شناسی اسلامی، فلسفه اسلامی و بخش های فوق برنامه از جمله کارگاه های آموزشی از برنامه های اجرای در این طرح است.

حجت الاسلام ایمانی مقدم ادامه داد:  از تعداد شرکت کننده 70 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی هستند که این عزیزان در قالب طرح ضیافت اندیشه اساتید به مشهد مقدس اعزام و در جلسات كارگاهی شركت مي كنند.

وی خاطر نشان کرد: طی سال های گذشته 900 نفر از اساتید و هیئت علمی دانشگاه های استان در این طرح شرکت کرده و استقبال خوبی از این طرح داشتند.

رئيس دفتر نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: طرح ضیافت اندیشه اساتید از نوزدهم تا بیست و نهم تیر ماه جاری برای اساتید و هیئت علمی دانشگاه های استان همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

کد خبر 2091698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha